היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח המוצר - טלפון סלולרי מדגם E61

עבודה מס' 065475

מחיר: 253.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת המושגים השונים והמגוונים ביסודות השיווק תוך התייחסות פרקטית ויישומית למוצר הקיים בשוק.

5,933 מילים ,6 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הינה הצגת המושגים השונים והמגוונים שנלמדו בקורס יסודות השיווק תוך התייחסות פרקטית ויישומית למוצר הקיים בשוק.
המוצר שנבחר לצורך הצגה בעבודת הסיכום בקורס ביסודות השיווק הינו טלפון סלולרי מדגם E61 המיוצר על ידי חברת Nokia ומשווק בישראל על ידי חברת פרטנר, מפעילת רשת הסלולר תחת המותג אורנג' (וכן על ידי מתחרתה הגדולה סלקום).
הבחירה בשוק הסלולר לצורך הצגת מודלים שיווקיים שנלמדו בשיעור נבעה מהיותו של שוק זה דינמי, מתוחכם ומתקדם. שוק זה הינו כיום שוק בוגר אשר ניתן להבחין בו ביישום מרבית המודלים השיווקיים הנלמדים בבתי הספר למנהל עסקים.
באמצעות המוצר שנבחר, אדגים בעבודה זו את מהות השיווק והתפיסה השיווקית המודרנית, תפקידי השיווק ומגמות שיווק בשנים האחרונות. כל זאת, מנקודת ראות רשת אורנג' המשווקת את המוצר בישראל לקהל (בניגוד ל- Nokia, המייצרת אותו ומוכרת אותו למפיץ בלעדי בישראל, ויורוקום המהווה מפיץ בלעדי המוכר את המוצר לשני לקוחות בלבד - אורנג' וסלקום).
ניתוח השוק, אשר כלל ניתוח של הסביבה העסקית ובכללה גם המוצרים, הצרכנים, הרגולציה, וכיוצ"ב בוצע תוך התבססות על מגוון מקורות מידע. מקורות אלה כללו בין השאר דוחות כספיים ומצגות אנליסטים של פרטנר, מפעילת רשת אורנג', אשר הינה חברה ציבורית, אתרי אינטרנט של חברות הסלולר ומשרד התקשורת ומידע הנמסר בעיתונות הכללית (הנקראים בד"כ "מידע משני" עקב היותם קיימים ללא קשר למטרה הייעודית לשמה הם משמשים).

תוכן העניינים:
1. הקדמה
2. המוצר
2.1 תאור כללי
2.2 תאור תפיסתי
2.3 ניתוח שיווק דגם E61 בהתאם למודלים שיווקיים מקובלים
2.3.1 שיווק מטרה- target marketing
2.3.2 שיווק לגומחות
2.3.3 שיווק עצמי SELF MARKETING
2.3.4 פילוח דמוגראפי DEMOGRAPHIC SEGMENTATION
2.3.5 תועלות
2.3.6 מעמד המשתמש ושיעור המשתמש
2.3.7 הקבצה גיאוגרפית- GEOCLUSTERING
3. אורנג' - ניתוח מצב וניתוח הסביבה העסקית
3.1 כללי
3.2 פילוח השוק - צרכנים
3.3 מחזור חיי המוצר והשוק
3.4 מתחרים
3.5 טכנולוגיה
3.6 רגולציה
4. ניתוח אסטרטגיית השיווק
4.1 כללי
4.2 צרכנים
4.3 פילוח שוק
4.4 מדיניות מוצרים ושירותים
4.5 ייצור
4.6 מדיניות מחירים והמחרה
4.7 בידול המוצר והשירות
4.8 צינורות שיווק והפצה
4.9 פרסום וקידום מכירות
4.10 ניהול השיווק, תכנון שיווקי, אסטרטגיות ומדיניות שיווקית
4.11 המידע השיווקי, בקרה שיווקית
4.11.1 מנקודת ראות המפעיל הסלולרי
4.11.2 מנקודת ראות משתמש הקצה
4.12 שיווק בין לאומי
4.13 סיכום
4.14 קונספט לפרסום המוצר
מקורות לעבודה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום או פירוט של המקורות.

קטע מהעבודה:

דגם E61 המיוצר על ידי Nokia ומוצע ללקוחות רשת אורנג' (ובמקביל גם בסלקום) פונה לקהל יעד הממוקד בנישה של אנשים להם נדרשת רמה גבוהה של קישוריות, מעבר לתקשורת הקולית הקונבנציונלית. מנקודת ראות אנשים אלה, זמן שווה כסף וזמינות מידע הינה צורך בסיסי וחיוני המאפשר את תהליך עבודתם. אנשים אלה יהיו מוכנים לשלם עבור זמינות המידע המפשט עבורם תהליכי עבודה וחוסך להם זמן יקר. נישה זו כוללת אנשי עסקים ואנשי מקצוע שונים הנזקקים לשירותים ניידים כגון קבלת דואר אלקטרוני, עריכת מסמכים, וכיוצ"ב. שירותים אלה מקנים יתרון תחרותי בכך שהם מייעלים את העבודה, מאפשרים להגיב מהר יותר ומסייעים בקבלת החלטות תוך התבססות על מידע זמין בכל עת ובכל מקום. כל זאת ללא פגיעה בפונקציונליות הקול.

תגים:

סלולרי · פלאפון · פרטנר · סלקום · נייד · טלפוניה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח המוצר - טלפון סלולרי מדגם E61", סמינריון אודות "ניתוח המוצר - טלפון סלולרי מדגם E61" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.