היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת עליית הים על הפאונה הימית

עבודה מס' 065458

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת מפלס הים העולמי, האזורי והמקומי על פאונה ימית, בדגש על אלמוגים.

2,047 מילים ,15 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

שינויי אקלים מתמשכים משפיעים באופן דרמטי על הסביבה הימית והחופית. בנוסף לכך, ישנו קשר הדוק, עם מערכות כלכליות וחברתיות התלויות במערכת הימית. ישנו קשר ישיר בין עליית הטמפרטורה והשפעתה על הסביבה הימית. קשר זה, מתבטא בעליית מפלס הים העולמי, כתוצאה מהמסת קרחונים, וכניסתם של מים מתוקים למערכת הימית.

עבודות אחרונות שנכתבו בנושא, הראו כי שינויים ביוטים וביולוגים, אינם אך ורק פועל יוצא של עליית טמפרטורת מימי הים, אלא מגוון מורכב יותר של גורמים. נמצא כי, שינויים כימיים בים, הם בעלי השפעה גדולה יותר, משינויי טמפרטורה על הישרדותם של בעלי חיים שונים.

זרמי האוקיאנוס, האחראים על שינועה הפגיות ממקום למקום, עלולים גם הם להשתנות, ולהשפיע השפעה מכרעת על אוכלוסיות אנדמיות. בנוסף לכך, שינויים אקלימים שיפגעו במיני מפתח, עלולים לפגוע במארג המזון כולו.

עליית מפלס הים אינה מושפעת מהתחממות גלובלית בלבד. גורמים נוספים, כדוגמת טקטוניקה מקומית, איזוסטזיה ואאוסטזיה אזוריים, מהווים גם הם גורם נוסף לעליית מפלס הים היחסי, באזורים מצומצמים יותר. בעבודה זו נתמקד בעיקר בהשפעות האקלימיות עולמיות, המשפיעות על עליית מפלס הים העולמי ושינויי תנאי הסובב הימי.

קטע מהעבודה:

גזי חממה הנפלטים לאטמוספרה כתוצאה משריפת דלקים, מהווים מחסום הלוכד חלק מהחום הנפלט מכדור הארץ, שהיה משתחרר לחלל, ובכך מחממים את כדור הארץ. כתוצאה מאפקט החממה המתגבר, טמפרטורת פניי הים והאוויר העולמי עלו בעשרות השנים האחרונות ב 0.4-0.8 מעלות צלזיוס (IPCC 2001).

תגים:

אלמוגים · עליית מפלס ים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת עליית הים על הפאונה הימית", סמינריון אודות "השפעת עליית הים על הפאונה הימית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.