היישום אינו מחובר לאינטרנט

הרכב סדימנטולוגי של חוף עכו

עבודה מס' 065456

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הרכב הסדימנט בשתי נקודות דגימה בחוף עכו, ניתור והבנת תהליכי הסדימנטולוגיה בחוף עכו.

2,821 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ההתפתחות הגיאוגרפית של אזור חוף עכו, הינה בעלת תמורות רבות שבאו לידי ביטוי מסוף הפליסטוקן ונמשכו לתוך ההולוקן. תמורות אלו, התבטאו בהצפות ונסיגות של הים, כתוצאה מגורמים שונים לדוגמת עליית מפלס הים ותזוזת קו החוף כתוצאה מהשקעת סדימנטים אאוליים וימיים. תמורות אלו, היוו גורם מכריע והשפיעו רבות על המורפולוגיה הנוכחית של קו חוף זה בכלל, ועל אופיו ומוצאו של הסדימנט המושקע בו בפרט.

עבודה זו שמה לה למטרה לבדוק את השינויים הסדימנטולוגיים באזור עכו. ידוע כי עכו מהווה גבול סדימנטולוגי צפון מזרחי לתא החופי של הנילוס (Inman and Jenkins 1984), ומצפון ומדרום למפרץ מתקיימים תנאים שונים.

בעבודה זו נראה את ההבדלים המשמעותיים בין שני אזורים, האזור הראשון ממוקם דרומית למפרץ ומכונה אזור א', האזור השני ממוקם צפונית למפרץ ומכונה אזור ב'. בעבודה, נבחן את ההבדלים בין שני אזורי המחקר, וננסה לנתח את ההבדלים הללו ע"י השוואה של גודלי גרגר וכמות קרבונט בסדימנט.
בנוסף לכך ננסה לראות מגמות של עליה או ירידה של קרבונט בתוך כל אזור, בהתבסס על העובדה כי ככל שנצפין כמות הקרבונט תרד.
העבודה נעשתה בשני אזורים: אזור א' הנמצא דרומית לראש עכו מול מלון ארגמן ב נ.צ: 694.30/644.15 , ואזור ב' הנמצא מצפון לראש עכו ב נ.צ : 694.20/646.80. כל אזור חולק לחמש נקודות דגימה, המרוחקות 100 מטר האחת מהשנייה.

קטע מהעבודה:

שולי היבשת של הלבנט ממוקמים בדרום מזרח הים התיכון וכוללים את צפון סיני, ישראל ולבנון. מבחינה מורפולוגית ניתן לחלק את שולי היבשת לשני חלקים. חלק דרומי, מצפון סיני ועד ראש הכרמל, וחלק צפוני מראש הכרמל ועד לבנון (Ben-Avraham and Hall 1977). מדף היבשת הדרומי מגיע לרוחב של 20 ק"מ מול עזה ועד ל10 ק"מ מול חוף הכרמל, ולעומתו מדף היבשת הצפוני צר יותר ומגיע לרוחב של 5 ק"מ מחופי עכו וצפונה (Almagor and Hall 1984).

תגים:

עכו · סדימנטים · השקעה סחף

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הרכב סדימנטולוגי של חוף עכו", סמינריון אודות "הרכב סדימנטולוגי של חוף עכו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.