היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון חבילת נופש לאיה נאפה

עבודה מס' 065435

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנון בפועל של חבילת נופש על כל השלבים המהווה דוגמא למה שקורה בתעשייה בפועל.

4,367 מילים ,13 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

תעשיית התיירות על פי Page et al (2001) כוללת עסקים רבים המשתרעים לאורך מספר סקטורים, החל מתחבורה דרך אירוח ועד אטרקציות. כל סקטור מציע מגוון מוצרים, אך מה שמאפשר שרשרת הפצה יעילה הינם המתווכים. הקטגוריה הגדולה ביותר בתיווך היא מפעילי התיירות אשר על פי Holloway (2002) ממלאים פונקציה ברורה וניכרת בתעשיית התיירות. Cooper et al (2005) טוענים כי באופן המהותי ביותר, תפעול תיירות הוא תהליך של איחוד מושבים במטוסים עם מיטות במלונות בצורה שתיצור מחיר רכישה אטרקטיבי לתייר הפוטנציאלי. מאחר וזרמי התיירות הדומיננטיים בעולם הם מצפון לדרום ליעדים שטופי שמש, אין זה מפתיע כי רוב עבודתם של מפעילי התיירות כרוכה בסיפוק חבילות נופש כוללות ליעדים יחידים. לימודי התיירות דורשים ידע והבנה בתהליכים הקשורים בתפעול התיירות ובתפקיד והמגוון של מפעילי התיירות בתעשייה הרחבה. עבודה זו תעסוק בבניית חבילת נופש לאיה נאפה (קפריסין) ובהתוואת תהליך של תפעול היעד משלב היזמות ועד חזרתו של הנוסע לארץ. לאחר הצגת רקע בנושא סיטונאי תיירות, העבודה תתחלק לשלושה חלקים: החלק הראשון יעסוק בתכנון היעד והמוצר. החלק השני יתמקד בהיבט התפעול בפועל והחלק האחרון יהווה את שלב החזרה בו ייבחנו שיטות לקבלת משוב והפקת לקחים. מטרת העבודה לזהות את מרכיביה העיקריים של חבילת התיור בהקשר לתהליכים הפנימיים ולתפקידיו של מפעיל התיירות. וכמו כן, להעריך את תפקיד מפעיל התיירות ביעד המארח.

תוכן עניינים:
מבוא
סיטונאי תיירות - רקע
חלק א' - היזמות והתכנון
סיווג הסיטונאי
בחירת היעד
איה נאפה (קפריסין)
בניית החבילה
הסוכן המקומי
הנציג ביעד
תמחור
שיווק
הפקת החוברת
חלק ב' - ניהול התפעול
צינורות ההפצה
ניהול מלאי
מחשוב, הזמנות ואישורים
מסמכי נסיעה
אמצעי תשלום
הקשר עם הנציג בחו"ל
חלק ג' - החזרה
סיכום דפי המשוב
סיכום תלונות והפקת לקחים
הערכת הביקוש לעונה הבאה
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

מפעיל תיירות על פי Yale (1995) הוא אדם או חברה הרוכשים בכמות גדולה את המרכיבים השונים בחבילת התיור, בונים את החבילה ומוכרים את המוצר הסופי לציבור, דרך סוכן נסיעות או ישירות לצרכן. Holloway (2002) מציג מודל (ראה נספח 1) המסביר את מקומו החשוב של מפעיל התיירות במערכת התיירותית.

תגים:

מפעיל · סיטונאי · טיול · סוכן · נסיעות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון חבילת נופש לאיה נאפה", סמינריון אודות "תכנון חבילת נופש לאיה נאפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.