היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אתר תיירות תרבותית - Salvador Dali's museum in figueres

עבודה מס' 065434

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אופן הניהול של מוזיאון דאלי (הממוקם בעיירה פיגרס, לא רחוק מברצלונה) כאתר תיירות תרבותית.

2,547 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

תיירות תרבותית, לדעת Holloway (1998) מהווה את אחד התחומים בעלי הגידול המהיר ביותר בתעשיית התיירות. בהגדרתה הרחבה היא כוללת תרבות "גבוהה" ו"נמוכה" גם יחד, מביקורים במוזיאונים וגלריות אמנות ועד משחקי כדורגל. Richards (1996) טוען כי תיירות תרבותית, על פי רוב ההגדרות, מורכבת מצריכה של תרבות על ידי תיירים. ספרד מוגדרת בספרו של Richards (1996) כמדינת תיירות במלוא מובן המילה וכבעלת היסטוריה, תרבות ומורשת עשירות ומשמעותיות. משרד התרבות בספרד מנהל כ-130 מוזיאונים ומשאבים בעלי עניין היסטורי-אמנותי המושכים כ-11 מיליון מבקרים בשנה. על פי נתוני ה-WTO לשנת 2004 ממוקמת ספרד במקום השני ברשימת היעדים המובילים בעולם עם כ-53.6 מיליון תיירים נכנסים. לפי אתר משרד התיירות של ספרד (www.okspain.org) ברצלונה הייתה בעבר ליעד פופלרי לאמנים שהפכו לסמלי התקופה המודרנית, כגון: פיקאסו, מירו ודאלי. מאז ומתמיד אהבתי לצייר ונמשכתי לאמנות, היצירות של האמן סלבדור דאלי תמיד סקרנו אותי ולכן בחרתי בנושא זה למטלה. בעבודה זו, ננתח את המשאבים והניהול של אתר תרבותי ספציפי שנבחר והוא המוזיאון של סלבדור דאלי הנמצא במרחק קצר מברצלונה, בעיירה בשם 'פיגרס'. העבודה תהיה במבנה של דו"ח ותתחלק לשני פרקים. הפרק הראשון יהווה את הרקע התיאורטי ויעסוק במוזיאוני אמנות כאתרי תרבות תיירותיים. הפרק השני יתמקד ב"מוזיאון דאלי" ויכלול ניתוח של הממצאים הקיימים תוך התייחסות לנושאים נבחרים כמו: סיווג וטיפולוגיה, יתרון תחרותי, קהל היעד וכן סוגיות ניהוליות עיקריות. מטרת העבודה להעריך את המשאבים והניהול של אתר תיירות תרבותית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - מוזיאוני אמנות כאתרי תיירות תרבותית
פרק 2 - "מוזיאון דאלי" - ממצאים וניתוח
רקע
מידע כללי
סיווג וטיפולוגיה
קהל היעד
היתרון התחרותי
סוגיות ניהוליות נבחרות
שיווק
פיתוח מול שימור
כושר נשיאה
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

MacCannell (1976) אצל Richards (1996) התייחס למונח "ייצור תרבות", מונח זה מתייחס לא רק לתהליך של תרבות אלא גם למוצרים הנובעים מהתהליך. Richards (1996) טוען כי מגוון המוצרים התרבותיים הוא עצום והמונח "תיירות תרבותית" משמש לתיאור צריכה של אמנות, מורשת, פולקלור ועוד מגוון שלם של גילויים תרבותיים על ידי תיירים.

תגים:

תרבות · מוזיאון · תייר · תרבותי · כושר · נשיאה · ציורים · אטרקצייה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אתר תיירות תרבותית - Salvador Dali's museum in figueres ", סמינריון אודות "ניתוח אתר תיירות תרבותית - Salvador Dali's museum in figueres " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.