היישום אינו מחובר לאינטרנט

האטרקציה התיירותית

עבודה מס' 065423

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אטרקציות כחלק מתעשיית התיירות, בהיבט התאורטי, בשילוב דוגמאות.

2,495 מילים ,10 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

לאטרקציה התיירותית חשיבות גבוהה בעולם התיירות. לדעת Yale (1998) אטרקציות מבקרים ממוקמות בליבה של תעשיית התיירות, בלעדיהן לא יהיה צורך בשירותים התיירותיים האחרים.Holloway (1998) טוען כי אחרי הכול, האטרקציה היא הגורם המניע את התייר לתור מלכתחילה. Swarbrooke (2002) אף מוסיף וטוען כי התיירות לא תתקיים אם לא למען אטרקציות. לדעתו אטרקציות הן סקטור מאוד מורכב בתעשיית התיירות ואינן מובנות כהלכה. אין הגדרה כללית מקובלת הרלוונטית לכל אטרקציות המבקרים, אם כי קיימות כמה גרסאות להגדרת אטרקציה. אחת מהן אומרת: "אטרקציה תיירותית היא כל משאב קבוע ומצוין אשר נשלט ומנוהל לצורכי הנאה, שעשוע, בידור וחינוך של הציבור המבקר" (Middleton, 1994 עמוד 246). על פי Yale (1998) המושג אטרקציה הוא רחב וכולל מגוון אתרים, החל מפארקים לאומיים ועד מבנים מפוארים, וכמו כן, כולל גם נקודות מבט שונות. בעבודה זו, נעסוק בנושאים הבאים: ראשית כל, נכיר את תעשיית התיירות בארץ ובעולם, ונזהה את יחסי הגומלין שבין אטרקציות לתיירות. לאחר מכן, נסקור את הסוגיות השונות המבטאות את מרכיבי ההיצע של האטרקציה. ולבסוף, נבחן את ההשפעות השונות (חברתיות ותרבותיות, כלכליות וסביבתיות) שיש לאטרקציה.
מטרת העבודה לזהות ולסווג אטרקציות תיירותיות בהקשר הרחב של תעשיית התיירות, ולעמוד על הסוגיות העיקריות הבאות לידי ביטוי בנושא האטרקציה התיירותית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - האטרקציה כחלק מתעשיית התיירות
פרק 2 - מרכיבי ההיצע
פרופיל האטרקציה
המוצר התיירותי
סיווג וטיפולוגיה
בעלות וניתוח בעלי עניין
מימון
שיווק ופילוח שוק
ניהול הידע
היבטי ניהול נוספים
פרק 3 - השפעות האטרקציה
חברתיות-תרבותיות
כלכליות
סביבתיות
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

תעשיית התיירות הינה על פיHolloway (1998) התעשייה הגדולה בעולם ובעלת שיעור הגידול המהיר ביותר. זוהי התעשייה הכי גלובלית בעולם, אשר על פי נתוני "מועצת התיירות והנסיעות העולמית" (WTTC) מעסיקה 8.3% מכלל המועסקים במשק, ומייצרת 6,201.49 מיליארד דולר מהפעילות הכלכלית בעולם.

תגים:

נופש · פנאי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האטרקציה התיירותית", סמינריון אודות "האטרקציה התיירותית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.