היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין אמינות, רמת הכתבות/שידורים ובין אחוז הרייטינג בערוץ 2 (הצעת מחקר)

עבודה מס' 065389

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין המניע לצפייה בשידורי טלוויזיה לבין שביעות הרצון של הצופה מהכתבות/שידורים והערכתו את אמינותן.

4,379 מילים ,22 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חוק הרשות השניה התקבל בשנת 1988, ועל פיו הוקמו מספר תחנות רדיו ותחנת טלוויזיה נוספת, בעלי אופי מסחרי לחלוטין. עם זאת הם כפופים לכללים מחמירים ולפיקוח מתמיד.
תחנות הטלויזיה פעלו בתחילה באמצעות שדרנים שאינם מוכרים. הן מתקיימות מפרסומות ומחסויות שהיא מעניקה, וכן מהחזרים ממשרדי הפרסום. תקציבהן מאוזנים, אולם הן לא רווחיות כפי שציפו בתחילה ובניגוד לציפיות של מנהליה. רוב המפרסמים נוטים לפרסם בתחנות הרדיו הממלכתיות כמו רשת ב', רשת ג', ועוד, למרות שעלות הפרסום בהן גבוהה מאוד ולא בטוח כי יש חיוניות שכלל אזרחי המדינה ישמעו את הפרסומת.
הערוץ הטלוויזיה השני הוקם לפני כעשור והוא פועל על בסיס מסחרי. החברות המתפעלות אותו הן אלו המשלמות את משכורות הכתבים, המגישים ושאר הצוות והכנסותיהם הן בעיקר מפרסום. המפרסמים משלמים לפי חישובי עלות- תועלת, כלומר לפי מספר הצופים בטלוויזיה, כלומר אחוז גבוה יותר של צופים יגדיל את החשיפה ואז הכדאיות של המפרסם תעלה. מנגד, חברת החדשות תעלה את המחיר.
הבעיה של כל ערוצי המדיה היא אחוז הרייטינג הנובע מאטרקטיביות השידורים.

מטרת המחקר היא לבחון את הקשר ועוצמתו בין איכות הכתבות/שידורים, רמת האמינות הנתפסת, לבין הרצון לצפות בשידורים. במילים אחרות לאתר את הקשר בין מניע לצפות בשידורים לבין שביעות הרצון שלו מהכתבות/שידורים והערכתו את אמינותן.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת הבעיה
1.2 הבעיה העיסקית
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרות המחקר וחשיבותן
2. סקירת הספרות
2.1 רמת הכתבות/שידורים
2.2 אמון
2.3 הרייטינג (רכישת שירותים או מוצרים)
2.4 הקשר בין איכות הכתבות/שידורים לבין האמון בהן
2.5 הקשר בין אמון בכתבות/שידורים לבין רמת הרייטינג
2.6 הקשר בין איכות הכתבות/שידורים לרמת הרייטינג
2.7 רציונל המחקר
2.8 משתני המחקר
2.9 השערות המחקר
2.10 מודל המחקר
3. שיטת המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 המדגם
3.3 כלי המחקר
3.4 הליך המחקר
3.5 שיטת הניתוח
3.6 מגבלות המחקר
3.7 נגישות
3.8 לוח זמנים
ביבליוגרפיה
נספח-שאלון

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את קובצי האקסל.

קטע מהעבודה:

רמת הכתבות/שידורים היא למעשה איכות המוצר המסופק לצופים.
בישראל קיימת כיום הסיסמא: "כל לקוח הוא מלך". כלומר, הציבור התרגל לשירות ומוצרים איכותיים ואינו מוכן להסתפק בפחות מהטוב ביותר, אף ממשרד ממשלתי (אפרתי, 1997).
מרכזיות הלקוח במגזר העסקי, כיום, הינה מסר וסיסמה, מכיוון שכיום קיימת "מהפיכת שירות" שמטמיעה את חשיבות היחס בין הלקוח ושביעות רצונו מן המוצר לבין ההצלחה העסקית של הספק. ניתן לתת לכך ביטוי בשם "עידן הלקוחות" כלומר, נדרש מהספקים להתחשב בדעתם של לקוחותיו, להיות פתוח לביקורת, לתלונות ולשפר את השירות בהתאם (בר חיים, 1994).
ווקר (1983) טוען כי איכות המוצר או השירות הם הגורמים שנשארים חקוקים בזיכרונו של הלקוח. מחיר או מהירות שירות נשכחים מהר מאוד ואילו שני משפנים אלו נשארים לאורך זמן.

תגים:

שידורי · טלוויזיה · צפיה · רשות · השידור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין אמינות, רמת הכתבות/שידורים ובין אחוז הרייטינג בערוץ 2 (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין אמינות, רמת הכתבות/שידורים ובין אחוז הרייטינג בערוץ 2 (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.