היישום אינו מחובר לאינטרנט

הגדלת המכירות של חברת גולדסטאר

עבודה מס' 065119

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אסטרטגיה שיווקית- ייצור ואספקת תה\קפה ומוצריהם ע"י חברת גולדסטאר

11,158 מילים ,12 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

ניהול השיווק הוא ניתוח, תכנון, יישום ובקרת תוכנית שיועדו ליצור חליפין רווחיים עם קוני מטרה, לקיימם ולהרחיבם למען השגת מטרות הארגון.
השיווק אינו פעילות חד פעמית אלא תהליך שלם שבו מחפשת החברה הזדמנויות שוק שיהיו הטובות ביותר עבורה. בעזרת מערכת תכנון אסטרטגיה דואגת המערכת לפיתוח העסקים החזקים של החברה ולסגירת אלה החלשים. מערכת תכנון השיווק נערכת עבור כל עסק/ מותג/ מוצר וזאת לאחר עריכת מערכת תכנון אסטרטגית. מערכת ארגון השיווק אחראית לארגן לתפעל ולתזמן את כל פעולות השיווק של החברה. מערכת בקרת השיווק דואגת לבדיקה שוטפת של תוכנית השיווק של החברה בהיבטים של בקרת תוכנית שנתית, בקרת ריווחיות ובקרת אסטרטגיה.
התכנון מאפשר להניב מספר רווחים: הוא מעודד חשיבה מסודרת וסיסטמטית של ההנהלה, הוא מוליך טוב יותר של מאמצי החברה ולפיתוח תקני ביצוע לצורך בקרה על התכנון, גורם לחברה לבסס את יעדיה ומדיניותה, מכין את החברה יותר טוב לקראת התפתחויות פתאומיות, המנהלים המשתתפים בתכנון חשים יותר מעורבות ואחריות.

עבודה זו עוסקת באסטרטגיה השיווקית של חברת גולדסטאר.
חברה זו הוקמה ע"י יזם צעיר ופועלת בבני ברק ע"י כ- 15 עובדים. החברה מייצרת מוצרי תה יחודיים (הקפה רק משווק כמוצר לוואי) ופעלה עד היום במכירות למוסדיים ולמרכולים שהיו חפצים במוצרים זולים יחסית למתחרות הגדולות: "עלית", ויסוצקי" "ליפטון" ואחרות. היא לא ניסתה ללחם בהם אלא להחדיר את מוצריה טיפין טיפון.
לאחרונה החברה החלה גם בשיווק ישיר לצרכן. צרכנים הנהי מהתה הייחודי של החברה מזמינים לחנותם, והמוצר מגיע אליהם במהירות, בטריות, ולפי הזמנתם.
בישראל חיה החברה על פי דפוסי התנהגות של החברה המערבית השמה דגש גדל והולך על מזון מאיכות גבוהה המגיע אל הצרכן בצורה נקיה ואסתטית. החברה פועלת במרכזי אוכלוסין מחתך סוציואקונומי גבוהה יחסית: אנשים בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע במשק. אנשים אלה הם בעלי יכולת כלכלית המאפשרת להם להנות ממוצרי תה\קפה מאיכות גבוהה ולא במחיר מאוד גבוהה. כלומר לחברת גולדסטאר יש אפשרות להרחיב את פעילותה.
להלן יסקרו תהליך השיווק, תמהיל ההפצה, תמהיל המחיר וכן ניתוח SWOT, על מנת להעריך את מקומה של החברה.
בפרק המחקר יערך מחקר שוק בו יחלקו לצרכנים שאלונים סגורים. השאלונים ינותחו בשיטה הכמותית ומהם נסיק מסקנות לגבי העדפות הצרכנים.
לאור הממצאים נמליץ המלצות הנראות כהגיוניות וישימות.

תוכן העניינים:
1. תקציר
2. החברה
רקע כללי על החברה
הסטוריה ומבנה ארגוני של החברה
3. ניהול השיווק
התנהגות צרכנים
גורמים המשפיעים על החלטות הקניה
4. הסביבה העסקית
הענף
חסמי כניסה ויציאה
סביבת המאקרו
סביבת המיקרו
5. תמהיל השיווק
תמהיל המוצר
תמהיל המחרה
תמהיל ההפצה
תמהיל הקידום
6. ניתוח SWOT
7. מחקר שוק וניתוחו
8. דיון בממצאים
9. תוכנית שיווקית- חדירה לשווקים אחרים
מיצוב
נושאי מפתח ובעיות מרכזיות של הפירמה
חלופות אסטרטגיות.
פרסום
שיטת ההפצה
10. סיכום הפרויקט
11. ביבליוגרפיה
12. נספח- דוגמאת השאלון

קטע מהעבודה:

חברת "גולד סטאר" הוקמה ע''י משה קצבורג , אשר התחיל בפעילות העצמאית שלו בשנת 1982 בבני ברק. משה נולד בשנת 1951 בבני ברק במשפחה דתית של עולים מאירופה. ואחרי שירות צבאי , החליט להתחיל בפעילות עסקית עצמאית.
אחרי בדיקת מצב בשוק, הוא החליט לפעול בתחום התה , וחיפש נישה פנויה בשוק וניכנס בהתחלה לפעילות בשוק תה תפזורת. משה קצבורג פתח את העסק בשם "גולד סטאר" שליווה את העסק בכל שנות פעילותו, השכיר חדר במפעל לאריזת תבלינים בבני-ברק, קיבל אישור של כשרות מרב לנדאו (כשרות ושמירה על כל חוקים הדתיים מאוד עקרונים למשה והמפעל עד היום "שומר שבת" בכל פעילותו כולל אבטחה), קנה מכונה לשקילה מדויקת של תה לשקיות של 100 גרם, 0.5 ק''ג ו- 1 ק''ג. את התה היה מזמין מספק מגרמניה שסיפק לו תה הודי, מדינה המובילה בגידול ויצוא תה בעולם.

תגים:

תבלינים · מכירה · שיווק · ויסוצקי · ליפטון · משקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הגדלת המכירות של חברת גולדסטאר", סמינריון אודות "הגדלת המכירות של חברת גולדסטאר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.