היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק אינטראקטיבי

עבודה מס' 065033

מחיר: 324.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו השיווק האינטראקטיבי ומהם הערוצים הקיימים בו.

4,130 מילים ,13 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעולם השיווק של היום, האסוציאציה הראשונה לצמד המילים "שיווק אינטראקטיבי" היא "שיווק אינטרנטי" או שיווק באמצעות האינטרנט. השיווק באינטרנט תופס היום נפח גדל והולך מתמהיל השיווק, והוא בעל מרכיבים שיווקיים האופייניים לרשת, היוצרים תת תמהיל שיווק אינטרנטי, כחלק מתמהיל השיווק הכללי.
אם פעילות השיווק מוגדרת כפעילות ניהולית ואנושית שנועדה לספק צרכים ורצונות, ליחיד או לקבוצה, באמצעות תהליך החליפין של מוצרים וערכים, והשיווק הינו תהליך שנועד להשיג את רווחת הלקוח בתנאי רווחיות לעסק, הרי שהשיווק האינטראקטיבי קשור במדיה האינטראקטיבית - היא רשת האינטרנט. לשם כך, יש להכיר תחילה את אופיים של סוגי התקשורת האינטרנטיים לעומקם, על מנת לדעת כיצד להשתמש בהם באורח מושכל, ולהבין כיצד ניתן לבנות תוכנית שיווק מכוונת אינטרנט, ולמשוך אליה את קהל היעד הפוטנציאלי למוצר. על תוכנית השיווק האינטרנטי להתבסס על העקרונות של כל תוכנית שיווקית, כגון: ניתוח תמונת המצב הקיים, קביעת יעדים שיווקים- איכותיים וכמותיים, בניית תכנית פעולה ותקציב שיווק וכן תהליכי בקרה.
תמהיל השיווק האינטרנטי (Internet Marketing Mix) מתייחס, אם כך, לכל ערוצי הקידום והשיווק, הקיימים באינטרנט, כאשר בחירת הערוצים לכל מוצר או חברה, נעשית בהתאם למודל העסקי ולאסטרטגיה השיווקית של החברה. אחד המאפיינים הבולטים של ערוצי השיווק האינטרנטיים הוא הדינאמיות, שמביא להצטרפות מתמדת של מודלים ושיטות חדשות.

עבודה זו תבדוק מהו השיווק האינטראקטיבי, ומהם הערוצים הקיימים בו, תוך סקירת מאמרים עדכניים בתחום, ובכוונה להסביר את כל ההיבטים הקשורים בו, ודרכי פעולה אופטימאליות לשימוש בו.

תוכן עניינים
מבוא
אינטראקטיביות בעולם השיווק והפרסום
האתר ככלי לשיווק אינטרנטי
משיכת גולשים אל האתר
פרסום אינטראקטיבי ברשת
דיוור באינטרנט
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אינטראקטיביות בעולם השיווק והפרסום:
המילה אינטראקטיבי משמשת לעיתים קרובות, כאמור, כמילה מקבילה לרשת האינטרנט, שהיא מדיה חדשה יחסית. והצימוד "שיווק אינטראקטיבי" (Interactive Marketing) או "פרסום אינטראקטיבי" (Interactive advertising"), מתייחס בדרך כלל למתרחש ברשת, אבל למרות זאת ההגדרות לאינטראקטיביות בתחום זה עדיין אינן קבועות (McMillan Hwang, 2002 &).

תגים:

אינטרנט · דיגיטלי · מייל · דואר · אלקטרוני · פירסום · פירסומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק אינטראקטיבי", סמינריון אודות "שיווק אינטראקטיבי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.