היישום אינו מחובר לאינטרנט

רשת "סופר פארם"

עבודה מס' 064939

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הרשת כרשת קמעונאית.

7,395 מילים ,2003

תקציר העבודה:

רשת סופר פארם הוקמה ב-1987 ע"י מורי קופלר ובנו לאון מבעלים של רשת ה"דראג-סטור" הקנדית Shoppers Drug Mart. הרשת פתחה את בית המרקחת הראשון שלה בנווה אמירים שבהרצליה ושנתיים מאוחר יותר נפתח הסניף השני בשכונת ניות בירושלים. כיום מונה הרשת 108 חנויות בישראל וחמש חנויות בפולין, כאשר הרשת מתכננת לפתוח בארבע השנים הקרובות 30 סניפים נוספים בארץ ו- 45 חנויות נוספות בפולין. סופר פארם מצליחה לשמור על יציבות כלכלית רציפה ורושמת גידול יפה בהכנסותיה מדי שנה. מחזור המכירות של הרשת בשנת 2003 עמד על 2 מיליארד שקל וצפוי לעלות בשנת 2004 ל- 2.2 מיליארד שקל. הרשת מעסיקה כ- 4,500 עובדים ומפעילה את החנויות לפי שיטת זיכיון ייחודית פרי פיתוחה - שיטת העמית. שיטה זו, לצד תמיכה נכונה הן במותג סופר פארם, הן במותג הפרטי לייף והן מועדון לקוחות לייף סטייל, מהוות את סוד ההצלחה של הרשת. הצלחתה באה לידי ביטוי בין היתר בהכתרתה במשך שנתיים ברציפות (2002, 2001) כאחת מעשר הרשתות הקמעונאיות הטובות בעולם על ידי המגזין Chain Drug Review ובזכייתו של לאון קופלר ב- 2003 בתואר הקמעונאי הבינלאומי של השנה על ידי המגזין האמריקאי Mass Market Retailers . "ליאון קופלר הביא לשינוי כללי המשחק הקמעונאים בכל השוק בישראל, ברמת החנויות וברמת השירות", נכתב במגזין. כניסתה של רשת הסופר פארם לפעילות בארץ הביאה לשינוי בהרגלי הצריכה בכלל ובתפיסה של רשתות הקמעונאות והפארם בפרט. הרשת הציגה מגוון רחב מאוד של מוצרים, חנויות גדולות ומוארות עם מעברים נוחים, שעות פתיחה גמישות ורמת שירות גבוהה ההופכים ביקור בחנויות לחוויית קניה.

תוכן עניינים:
כרטיס ביקור
הסביבה הקמעונאית
האסטרטגיה הקמעונאית
הקונספט הקמעונאי
תפעול קמעונאי
מבנה ותפעול הרשת
מדדים כלכליים
המלצות לפעולה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי נתוני חברת בי.די.אי (BDI) ביזנס דאטה, אשר פורסמו בעיתונות בספטמבר 2002, היקף המכירות של ארבע רשתות הפארם בישראל הסתכם ב-2001 בכ- 2.5 מיליארד שקל. חלקה של סופר פארם במחזור זה נאמד ב- 77%-75%, וחלקה של ניו פארם הוא כ- 15%.
מגוון המוצרים הרחב בחנויות הרשת גורם לסופר פארם להתחרות במספר חזיתות בו זמנית - 70% ממוצריה מוצעים גם ברשתות המזון.

תגים:

קוסמטיקה · תרופות · רשתות · שיווק · קמעונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת "סופר פארם"", סמינריון אודות "רשת "סופר פארם"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.