היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין דיסלקציה התפתחותית לדימוי עצמי

עבודה מס' 064898

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הגורמים לדיסלקציה התפתחותית, והתפתחות הדימוי העצמי.

2,850 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו סקרתי את הגורמים לדיסלקציה התפתחותית, והתפתחות הדימוי העצמי.
כמו כן, ניסיתי לבחון את טיב הקשר בין דיסלקציה התפתחותית לדימוי עצמי מכמה היבטים, הנושאים העיקריים שהסקירה הספרותית והמחקרים האמפיריים העלו כסיבות אפשריות לקשר הם אי קבלה חברתית, כשלון בלימודים, השוואה חברתית לסביבת הלימוד, חוסר בהכרות מספקת של הסביבה את הדיסלקציה ההתפתחותית, הוראה שגויות ועוד.
המסקנה המיידית מתוך הסקירה היא שיש לפעול רבות הן באבחון מוקדם והן בהוראה וטיפול נכונים על מנת לצמצם ואף למנוע את היווצרות הדימוי העצמי הנמוך בגילאים צעירים בהם מתעצבת ומתגבשת האישיות.

קטע מהעבודה:

לקויות למידה הן מושג כללי המתאר קבוצה הטרוגנית של הפרעות המאופיינות בקשיים רציניים ברכישה ובשימוש ביכולות של הקשבה, דיבור, קריאה, כתיבה, הסקה ומתמטיקה. הפרעות אלה הן הפרעות פנימיות לאינדיבידואל הן פיזיולוגיות, ואילו הפרעות חיצוניות יכולות להיות בסיס ידע מוגבל, בטחון עצמי נמוך, מוטיבציה נמוכה וכד'. ההפרעות הפנימיות יכולות להתפתח במהלך החיים, ומשערים שמקורן הוא בתפקוד לקוי של מערכת העצבים. קשיים בהתנהגויות של וויסות עצמי, תפיסה חברתית ואינטראקציה חברתית יכולים להתקיים כחלק מלקות למידה, אך לא מהווים בעצמם אחת. כמו כן, למרות שלקויות למידה יכולות לבוא בצמוד למוגבלויות נוספות (כמו פגיעה חברתית, פיגור מנטאלי, הפרעה רגשית חמורה) או בנוסף להשפעות חיצוניות (כמו שוני תרבותי, הוראות/הדרכות לא מספיקות), הן לא התוצאה של המצבים או ההשפעות האלה.(Torgesen, 1999).

תגים:

דימוי עצמי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין דיסלקציה התפתחותית לדימוי עצמי", סמינריון אודות "הקשר בין דיסלקציה התפתחותית לדימוי עצמי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.