היישום אינו מחובר לאינטרנט

מניות הבכורה של הבנק לפיתוח התעשייה

עבודה מס' 064859

מחיר: 167.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהן נסיבות שהביאו להחלטת הממשלה לסגירת הבנק, ומה היתה השפעתן של מניות הבכורה על מחיר ההון של הבנק לפיתוח התעשייה.

2,156 מילים ,8 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

הבנק לפיתוח התעשייה היה (ועודנו) אחד הבנקים הייחודיים בישראל.
הבנק לפיתוח התעשייה נוסד ב-1957 על ידי המדינה בשיתוף שלושת הבנקים הגדולים וגורמים ציבוריים-כלכליים במטרה לקדם את ההשקעות בתעשייה.
מאז 1985 חלו שינויים בדרך שבה המדינה תומכת בפיתוח התעשייה, ומאז אין לבנק תפקיד מיוחד בתחום השונה מבנקים אחרים, בקידום מדיניות הממשלה. בשנת 1989 קיבל הבנק רישיון לפעול כבנק מסחרי רגיל ומאז 1991 הוא מציע ללקוחותיו שירותים ככל בנק מסחרי אחר.
אך גם בשנים האחרונות , הבנק עסק בעיקר במימון ענפי , למגזר התעשייתי בארץ. הבנק לפיתוח התעשייה נחשב לבנק השביעי בגודלו במערכת והוא נמצא בשליטת מדינת ישראל (65%) ושלושת הבנקים הגדולים: פועלים, לאומי ודיסקונט. הוא מתמחה בעיקר בפעילות בנקאית בקרב המיגזר העיסקי וחברות בינוניות.
עם החלפת הנהלת הבנק לפני כשנתיים התברר כי לבנק חובות בעייתיים רבים.
עקב ההפסדים הופסק תשלום הדיוידנדים למחזיקי מניות הבכורה של הבנק.


שאלת המחקר היא " מהי השפעתן של מניות הבכורה על מחיר ההון של הבנק לפיתוח התעשייה?".
העבודה להלן עוסקת בנסיבות שהביאו להחלטת הממשלה לסגירת הבנק , ובודקת את השפעתן של מניות הבכורה על מחיר ההון של הבנק לפיתוח התעשייה.

ראשי פרקים:
מבוא
שאלת המחקר
הבעיות בבנק
מניות הבנק
השפעת אי חלוקת דיוידנדים על הבנק
רכיב מניות הבכורה בעלות ההון של הבנק
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ברבעון הראשון של 2002 ביצע הבנק הפרשות המוערכות בכ-10 מיליון שקל לחובות מסופקים. זאת עקב דו"ח ביקורת אשראי והפרשה נוספת, של כ-3 מיליון שקל, בגין חלקו של הבנק באשראי בעיסקת בזק-זאבי (כ-1%). הבנק לפיתוח התעשייה השתתף בעיסקת בזק-זאבי באמצעות העמדת ערבות לבנק דיסקונט על כ-10% מחלקו של דיסקונט בקונסורציום.

תגים:

מניה · מניות · דיוידנט · שוק · ההון · הון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מניות הבכורה של הבנק לפיתוח התעשייה", סמינריון אודות "מניות הבכורה של הבנק לפיתוח התעשייה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.