היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקמת אתר "לוח מודעות" באינטרנט

עבודה מס' 064617

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת ההיתכנות של הקמת אתר חדשני לגולשים הרוצים לרכוש מוצרים

4,354 מילים ,8 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

AD online הוא מוצר חדשני המקשר בין גולשים שונים בעלי תחום עניין זהה ברשת האינטרנט, תחומי העניין מכוסים על ידי המוצר הינם רבים ומגוונים: קניה/מכירה של מוצרים, הצעה/דרישה של שירותים, התאמה בין בני זוג וכדומה. כוחו של המוצר הוא ביכולתו להגדיר את דרישת המשתמש בצורה פשוטה וידידותית מחד, אך מדויקת מספיק לביצוע חיפוש והתאמה מוחלטת(ברמת כשל השואפת לאפס) במגוון רחב של מוצרים ושירותים. AD online מיידע את המשתמש בזמן אמיתי על מציאת התאמה שכזו ומקשר בין הצדדים באמצעות שיחה online chat/client המוצר הוא כלל עולמי ותומך בשפות שונות ואזורים גיאוגרפים שונים .

מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את ההיתכנות של הקמת אתר חדשני לגולשים הרוצים לרכוש מוצרים וזאת בשל החסרונות של האתרים הקיימים (המשתמש יכול לבצע קנייה בלבד; מחירי המפורסמים באתר קבועים מראש ללא יכולת מיקוח ועוד).
במהלך העבודה יסקר בקצרה הענף והסביבה התחרותית על פי המודלים השונים (SWOT, פורטר ועוד). יערך חשבון פרופורמה לאתר ותיבדק הכדאיות הכלכלית שלו. כמו ן יערך מחקר צרכני על מנת לבדוק את העדפת הגולשים לגבי רכישות באינטרנט- מה חשוב להם יותר ומה פחות.

תוכן העניינים
1. מבוא
2. הסביבה התחרותית
2.1 יתרונות וחסרונות של המוצרים הקיימים
2.2 SWOT
2.3 פורטר
2.4 מודל 4 P
3. עקרונות פעולה ראשיים
4. הצגת תוכנית אב של מערכת ADonline
5. תהליך ייצור המוצר
5.1 הערכת עלויות
5.2 אסטרטגיות הכרזה על המוצר
5.3 תהליך ייצור המוצר - לוחות זמנים
6. מחקר צרכנים
6.1 השיטה
6.2 התוצאות
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה
9. דוגמאת השאלון

קטע מהעבודה:

בישראל כמיליון גולשי אינטרנט, כך עולה מסקר משתמשי אינטרנט שערך בפברואר 2005 מכון המחקר טלסקר. (בפברואר 1999 האוכלוסיה מנתה רק כ- 800 אלף בלבד גולשים).
מהסקר עולה כי בינואר-פברואר 26% מהבוגרים (גילאי 18+) וכ- 50% מבני הנוער (גילאי 12-18) דיווחו על שימוש באינטרנט. (יעל גאוני, הארץ, 13/3/2005)
בתרבות כשלנו, שהתרגלה זה כבר לשלוט באמצעות פיצול וחלוקה של הדברים, מדהים לפעמים להיזכר כי הלכה למעשה, המדיום הוא המסר. אין הדבר בא לומר אלא שההשלכות האישיות והחברתיות של כל מדיום נובעת מאימת המידה החדשה שמכניסה לחיינו כל שלוחה של עצמנו, או כל טכנולוגיה חדשה (מרשל 1997).

מקורות:

להלן התוצאות של שאלות התוכן (מספר העונים):
לא חשוב כלל
לא חשוב
לא כל כך חשוב
חשוב
חשוב מאוד
0
6
19
10
34
מהירות תגובה מיידית
3
3
2
12
40
חיפוש וסינון מודעות אוטומטיות :
1
1
1
44
13
ריכוזיות ונוחות
0
0
4
11
45
מוצרים חדשים וישנים
4
4
3
44
5
ללא עמלת סחר
0
0
11
26
23
אתר אחד המכיל את הכל
0
6
10
29
15
מגוון רב של מודעות
0
5
5
45
5
שוק חופשי
כלומר אנו רואים שיש חשיבות רבה למאפייני האתר הנבנה.
על מנת לבדוק את הקשר בין מאפייני הגלישה לשאלות התוכן נערכו מתאמי פירסון. להלן התוצאות:
להלן התוצאות של שאלות התוכן (מספר העונים):
תדירות שימוש באינטרנט
נוהג להתעדכן במידע
0.19
0.53*
מהירות תגובה מיידית
0.18
0.23
חיפוש וסינון מודעות אוטומטיות :
0.31
0.13
ריכוזיות ונוחות
0.41*
0.35*
מוצרים חדשים
0.32*
0.21*
ללא עמלת סחר
0.16
0.15
אתר אחד המכיל את הכל
0.46*
0.02
מגוון רב של מודעות
0.09
0.50*
שוק חופשי
P 0.05
מכאנו אנו רואים כי אנשים הנוהגים להתעדכן במידע באופן תכוף חשוב מהם מאוד מהירות התגובה, הצת נוצרים חדשים, וכמובן שוק חופשי וללא עמלות מסחר.
לאנשים הנוהגים לגלוש תדיר באינטרנט חשוב מוצדים חדשים\, ללא עמלת מסחר ומגוון רחב של מודעות.
סיכום
עבודה זו עסקה בנושא הקמת אתר חדש, כלכלי, באיטננרט. בישראל, עד לפני כשנה, היו רק קומץ חברות פרסום אלמוניות, המציעות שירותי פרסום מקצועיים של הרשת. חברות אלו בנו אתרים (SITE) עבור לקוחות, אתרים שנתנו חשיפה בינלאומית חסרת תקדים וצירפו עסקים לרשימה המכובדת של חברות "שכבר עשו את זה" על האינטרנט.
הפרסום באינטרנט הוא ערוץ פרסום אינטרקטיבי, המאפשר קבלת משוב מיידי מהצרכן, מאפשר העברת כמות אדירה של פרטים וידע (בכמות שאין כל אפשרות להעביר במודעה או בסרטון טלוויזיה), הפרדתו עשויה לעלות כמה מאות דולרים לכל היותר, ואין עלות לשטח או זמן פרסום. דמי התקשרות חודשיים של עשרים עד חמישים דולר יכולים להוות
בסיס לקמפיין פרסום חובק עולם.
העבודה הנוכחית בוחנת את היתכנות הקמת אתר למידע של מכירות ברשת. האתר הוא חדשני המקשר בין גולשים שונים בעלי תחום עניין זהה ברשת האינטרנט, תחומי העניין מכוסים על ידי המוצר הינם רבים ומגוונים : קניה/מכירה של מוצרים,הצעה/דרישה של שירותים,התאמה בין בני זוג וכדומה. כוחו של המוצר הוא ביכולתו להגדיר את
דרישת המשתמש בצורה פשוטה וידידותית מחד, אך מדויקת מספיק לביצוע חיפוש והתאמה מוחלטת (ברמת כשל השואפת לאפס ) במגוון רחב של מוצרים ושירותים.
החוזק של האתר יהיה בשל תכונותיו היחודיות לדוגמא הנחייה מקוונת של המשתמש להגדרה אבסולוטית של כל סוג מוצר/שירות הקיים ברשת; פרסום הגדרת המשתמש על גבי השרת הראשי באינטרנט; מנגנון אוטומטי היושב בשרת, הסורק את כל המוצרים ושירותים שפורסמו ע"ג השרת ומבצע הצלבה על בסיס ביקוש-היצע בין פרסומי המשתמשים
הנוגעים בדבר ומדווח להם על פרטי ההודעה הנגדית התואמת בזמן אמיתי; קבלה מקוננת של הפרסומים התואמים מהשרת הראשי וריכוזם על גבי המחשב המקומי של המשתמש. כל פרסום מלווה בציון היות המפרסם הנגדי על הרשת בזמן אמיתי מה שמאפשר למשתמש ליצור תקשורת שחתית או Chat בזמן אמיתי; למשתמש קיימת אפשרות נוספת לתקשר
עם המפרסמים הנגדים באמצעות Email במידה ואינם מקוננים באותו הרגע ברשת .החולשה העיקרית של האתר הוא עצם התחרות הקשה בענף הנוכחי. כיום קיימים כמה מאות אתרים העוסקים במכירה ברשת ומאוד קשה לחדור לשוק זה. חולשות נוספות הם התקציב המוגבל לפרסום- האתר אמור להתחרות באתרים הגדולים האחרים המוציאים מאות
אלפי דולרים בשנה לפרסום אתריהם. כמו כן האתרים האחרים מוכרים.
על מנת ללכוד את המתחרים "הכבדים", נערך מחקר ובו נשאלו 60 נחקרים בשאלונים סגורים.
על פי התוצאות אנו רואים כי חשוב שיהיה מגוון של מוצרים, חדשניות ועדכניות מירביים.
עם זאת בדיקת היתכנות מצביעה על כדעאיות כלכלית של הקמת האתר, ולאחר מספר שנים שיהיה יותר מוכר הוא יכול להיות אחד המובילים.
ביבליוגרפיה
מרשל מ (1997), "מדיום חם ומדיום קר", בתוך דן כספי (עורך) תקשורת המונים, תל-אביב, האוניברסיטה הפתוחה.
Branzburg J (2000), "Onling Information Services", Technlogy And Learning Dayton, Mar Pp.36-54
Caroline C, Andrew J. Parsons, Varsha Rao And Michael P.(1997) "The Real Impact Of Internet Advertising", The Mckinsey Quarterly, Summer.
Gina G (1999), "What Makes Women Cllick?" Internet Advetising Bureau (Iab)/**
Jan Weaver, (2004) "Bad-Mouth The Banner", Pc/Computing, Jan P. 93
Kassaye W. (1997), "Www - Evaluation", International Journal Of Advertising,
MayMichael M (2003), "Why Banner Ads On The Web Stink", E-Mediaweekly, Sept 7
Mie-Yun Lee, "Using Banner Ads To Ads To Generate Traffic For Your Would Web Sites, Houston Business Journal
דוגמאת השאלון
חבר נכבד
במסגרת לימודי התבקשתי לבחון התנהגות עובדים בנושאים הקשורים לאינטרנט.
אודה לעזרתך באם תקדיש/י במילוי מספר שאלות. חשוב להשיב על כל שאלה על פי סדר הופעתה, בבהירות ובכנות ככל שניתן. עם מילוי השאלון, אודה לך באם תחזיר/י בהקדם. עדיף לך, אני יכול לראיין אותך בטלפון.
לידיעתך , השאלון חסוי לחלוטין.
האם את/ה נוהג/ת להתעדכן במידע באינטרנט?
1. לא
2. כן
תשובתי: ___________
באיזו תדירות את/ה נוהג/ת להשתמש באינטרנט?
1. כל יום.
2. פעמים-שלוש בשבוע.
3. פעם בשבועיים.
4. פעם בחודש.
5. אחר ____________________
תשובתי: ___________
לאילו מטרות ויישומים את/ה גולש/ת באינטרנט הכי הרבה?
1. קניות.
2. הנאה, להעביר את הזמן.
3. חיפוש מידע.
4. משחקים ברשת.
5. צ'ט\ הורדת תוכנות\ דואר אלקטרוני.
תשובתי: ___________
מהי חשיבות המאפיינים הבאים לדעתך:
לא חשוב כלל
לא חשוב
לא כל כך חשוב
חשוב
חשוב מאוד
מהירות תגובה מיידית
חיפוש וסינון מודעות אוטומטיות :
ריכוזיות ונוחות
מוצרים חדשים וישנים
ללא עמלת סחר
אתר אחד המכיל את הכל
מגוון רב של מודעות
שוק חופשי
30
מתחרים ענפים, יריבות בין מתחרים
כח מיקום של ספקים
כח מיקוח של לקוחות

תגים:

אינטרנט · מקוון · גולשים · חיפוש · רכישה · רכישות · מקוונות · פרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקמת אתר "לוח מודעות" באינטרנט", סמינריון אודות "הקמת אתר "לוח מודעות" באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.