היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עיסקי ופיתוח מערכות

עבודה מס' 064552

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית עסקית לחברה חדשה העוסקת במוצר "הבית החכם".

5,500 מילים ,6 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

במטלה זו הקמנו חברה המשווקת את המוצר ה"בית החכם". מטרתה של המטלה היא להחדיר את מהפכת הטכנולוגיה הביתית בארץ ובעיקר לאפשר לנו לבחון את המצב העסקי ע"י שימוש במודלים שנלמדו בקורס. מודלים אלו אפשרו לנו להעמיק ולחקור צדדים שונים בפעילויות החברה.

תוכן עניינים

1. מבוא - הצגת הארגון והרעיון הכללי
2. מודל עסקי ותכנית שיווק
3. ניתוח חיצוני של הארגון
4. ניתוח פנימי של הארגון
5. סיכום EFAS / IFAS
4. ניתוח אסטרטגי - מטריצת TOWS
6. אסטרטגיה שיווקית
7. אנשי מפתח
8. תחזית פיננסית
9. סיכום - מסקנות והמלצות
10. נספחים
11. ביבליוגרפיה.

קטע מהעבודה:

בתחילת המטלה תיארנו את החברה, ובעיקר את תכליתו של המוצר הטכנולוגי הייחודי,
"הבית החכם" אותו אנו מעונינים להציע לשוק.
כאשר חזון חברת "Contact" - להוביל בתחום מערכת ה"בית החכם" לכל צרכן פוטנציאלי.
ביצענו ניתוח PESTEL לארגון שלנו וכן ניתוח עפ"י חמשת הכוחות של פורטר אשר על פיהם קיבלנו מושג טוב יותר לגבי האיומים וההזדמנויות בסביבה של הארגון.
לאחר מכן ניתחנו את הארגון עצמו וזאת תוך שימוש במודל שרשרת הערך ומודל המשאבים שבהם בחנו את הערך המוסף שמקבל הלקוח מהמוצר אותו אנו מתקינים בבית הלקוח וממודלים אלו זיהינו את החוזקות והחולשות פנים ארגוני.

ניתוח SWOT עזר לנו להבין טוב יותר את חוזקותיו, חולשותיו, הסיכונים בהן הוא נתון וכמובן ההזדמנויות אשר עלינו לנצל אותן. תוך שימוש יעיל ואפקטיבי בכלים אותם אנו מעלים במטלה זו נוכל יחדיו לעלות על דרך המלך ולהוביל את הארגון להצלחה גבוהה.

לאחר מכן, בחרנו לעשות ניתוח אסטרטגי לארגון שלנו וניתחנו אותו עפ"י מטריצת TOWS ובעצם שילבנו בין כל ההזדמנויות והאיומים לבין החוזקות והחולשות של הארגון, והגענו לשילובים אשר חיזקו את החולשות, והדגישו את החזקות בכל שיטה ושיטה. ע"י שימוש נכון של השיטה ניצלנו כאן בעצם את נקודות החוזק שלנו בכדי להרוויח הון מההזדמנויות, להימנע מהאיומים ולהתגבר על נקודות החולשה שלנו.

בנוסף, הבאנו את המלצותינו בכל הנוגע לארגון ובחרנו את האסטרטגיה הנכונה ביותר על פי דעתנו - היא אסטרטגיית הבידול- אשר עיקרה הוא להיות מבודלים משאר הארגונים, ולהיות מיוחדים במוצר ובשירות אותו הארגון שלנו מעניק ללקוחותיו - וכמובן לא נשכח את הערך המוסף אותו מקבל הלקוח מהמוצר שלנו שמהווה יתרון תחרותי על פני מוצרים קיימים בשוק, המהווים את עיקר ההכנסות בחברה

מקורות:

1. נוימן, ז. (1998) תחרות באמצעות טכנולוגיות מידע, האוניברסיטה הפתוחה.
2. פרי, מ. (1991) אסטרטגיה של יתרון תחרותי, מיצוב בע"מ.
3. נוימן, ז., צבירן , מ. (2001) מערכות מידע - הלכה למעשה, הוצאת דיונון - אוניברסיטת ת"א.
4. גלאי ד., הילל, ל. (1992) תהליך התוכנית העסקית, אופציות טכנולוגית.
5. Bocij P., Chaffey D., Greasley A. And Hickie S., (1999) Business Information: Technology, Systems and Management, Financial Times Management.
.http://www.stereo-katz.co.il/default.aspx?stat=45
7. http://www.loginn.biz/smarthome.htm

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עיסקי ופיתוח מערכות", סמינריון אודות "ניתוח עיסקי ופיתוח מערכות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.