היישום אינו מחובר לאינטרנט

מחקרי שוק -סיבת כישלונו של החדרת קוטג' שטראוס

עבודה מס' 064387

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההליך השיווקי אשר ליווה את תהליך חדירתו של קוטג' שטראוס לשוק. המחקר מהווה מחקר מקדים ויסייע לבחינה מחדש של האסטרטגיה השיווקית.

6,838 מילים ,2004

תקציר העבודה:

המחקר המוצע כאן מנוהל עבור חברת שטראוס עילית בע"מ והוא נוגע להליך השיווקי אשר ליווה את תהליך חדירתו של קוטג' שטראוס לשוק.תהליך החדירה שהושקעו בו משאבים רבים הן של הון אנושי ובמישור הכספי הוכתר ככישלון.
המחקר מהווה מחקר מקדים ויסייע לבחינה מחדש של האסטרטגיה השיווקית במהלך החדירה וינסה לאושש מס' השערות שקיימות על הסיבה לכישלון כגון : מרקמו השונה של הקוטג' לא אומץ בשל שמרנות של הצרכן הישראלי בקטגורית מוצרים זו .כמו כן תבחן תפיסת המותג -הערכים והתועלות שהוא מקנה ויעשה מאמץ להבין טוב יותר את תפיסתו של הצרכן.
סוג הדגימה היה דגימה לא הסתברותית אלא על פי מדגם נוחות אוכלוסיית המחקר הייתה האוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל (20 ומעלה), חולקו כ 75 שאלונים במכללה למנהל, בנק הפועלים -הנהלה ראשית, חברות היי-טק, על מנת למקסם את התוצאות ולתת-ביטוי לכמה שיותר פלחים סוציו-אקונומיים.
הנתונים הוקלדו לתוכנה סטטיסטית ולהלן תמצית השא' ומסקנותינו הנגזרות.
נמצא כי לא היה קשר מובהק בין החשיפה לפרסומת של הקוטג' לצריכה חוזרת דבר שהעיד על כישלון, באס' התקשורת השיווקית.הקוטג' לא הצליח לייצר בידול וייחודיות כמו שצופה.
ממצאים הראו כי דווקא בעיני הצורכים את הקוטג' תפיסת האיכות של שטראוס אף עלתה.
המרקם השונה שרבים ראו בו כגורם לכישלון ,נמצא כי אין כך הדבר וכנראה כישלון המוצר טמון באסטרטגית החדירה של חברת שטראוס. (ראה פרק מסקנות ).
ההמלצות יפורטו בעבודה.

תוכן עניינים:
סיכום מנהלים
פרק מבוא ושיטה
שאלות מחקר
שאלות דמוגרפיות
פרק תוצאות
מסקנות והמלצות
נספח - שאלון
נספח - פלטים סטטיסטיים

קטע מהעבודה:

לאור משאבים הפיננסים הכבירים שהושקעו והעובדה כי תהליך החדרת המוצר מסתמן ככישלון נתבקשנו ע"י חברת שטראוס לערוך מחקר שוק על שוק הקוטג' בארץ ,שמטרתו לנסות ולהבין את קהל צרכני הקוטג'.
המחקר יהווה מחקר מקדים ויסייע לבחינה מחדש של האסטרטגיה השיווקית שנקטה החברה בתהליך החדירה, ינסה לאושש מס' השערות שקיימות על הסיבות לכישלון הקוטג' כמו:
א.מרקמו השונה של הקוטג' לא אומץ ע"י הקהל הישראלי -כי בקטגוריה זו נוטה לשמרנות.
ב.כישלון במיצוב המותג - הערכים ותועלות שצורפו למותג לא אומצו ע"י קהל הצרכנים .
וכמו כן לנסות לתרום להבנת המפה התפיסתית של הצרכן את הקוטג' ומוצריה בכלל של חברת שטראוס.

תגים:

החדרת מוצר · מוצרי חלב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מחקרי שוק -סיבת כישלונו של החדרת קוטג' שטראוס", סמינריון אודות "מחקרי שוק -סיבת כישלונו של החדרת קוטג' שטראוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.