היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטת הלמידה מרחוק בהשכלה גבוהה ומקום הספרן והספריה

עבודה מס' 064214

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניסיון לבדוק השפעת הלמידה מרחוק על מעורבותו של הספרן בהכנסת התוכנית ובקשר עם התלמידים.

2,732 מילים ,6 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

השינוי שהביא אתו תחום המידע לא פסח גם על תחום החינוך. סטודנטים יכולים כעת ללמוד באמצעות תוכנות, או באמצעות לימוד מרחוק ("DISTANT LEARNING") סטודנט הלומד מהבית מפחית את אפשרויות החברות שלו, והימצאותו בבית מפחיתה את אפקטיביות המסגרת בה הוא אמור להיות.
העבודה הנוכחית מנסה לבחון את השפעת הלמידה מרחוק על מעורבותו של הספרן בהכנסת התוכנית ובקשר עם התלמידים. העבודה מסתמכת רובה ככולה על מחקרים, חוות דעת וניסיון של העוסקים במקצוע הספרנות והמידענות וחוקרים במוסדות להשכלה גבוהה רחבי העולם.
כסיום ידון מקומו העתידי של הספרן ונוכח התפתחות שיטת למידה מרחוק: האם תפקידו יכחד או שמא יתפתח וייעשה חיובי אף יותר מבעבר.

הערת מערכת: לא בכל העבודה צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

קיימים חילוקי דעות באשר לאופיה של שיטת הלמידה מרחוק והשאלה היא על מה מושם הדגש: צורה או תוכן. האם האמצעי בעזרתו מועבר חומר הלימוד הוא העליון בחשיבותו או שיש להתמקד בתוכן ואמצעי הטכנולוגיה רק נועדו לסייע למיצוי מירב התועלת מן השיטה.
ישומה של שיטת הלמידה מרחוק באמצעות טכנולוגית תקשורת נחלקת ל:
למידה סנכרונית: מתבצעת בזמן אמת. המרצה והתלמדים מתחברים בזמן שנקבע מראש דרך עמדת לימוד מן הבית או מכל מקום אחר. סביבת הלמידה היא של כיתה וירטואלית- התלמיד יכול לצפות במורה ובחומר הלימוד.

תגים:

למידה · סינכרונית · ספרנות · מידענות · טכנולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטת הלמידה מרחוק בהשכלה גבוהה ומקום הספרן והספריה", סמינריון אודות "שיטת הלמידה מרחוק בהשכלה גבוהה ומקום הספרן והספריה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.