היישום אינו מחובר לאינטרנט

ויזה כאל אקטיב

עבודה מס' 064178

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח קמפיין ההחדרה של כרטיס האשראי 'ויזה אקטיב'

2,855 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

במאי 2005 השיקה חברת ויזה כאל כרטיס אשראי חדשני ומהפכני בתפיסתו - "אקטיב". הכרטיס מאפשר ללקוחות לבחור את הסכום בו יחויבו בכל חודש, ומהווה פתרון אשראי אולטימטיבי ללקוחות, זאת בדומה לכרטיסי אשראי "מתגלגל" (Revolving) הנפוצים בעולם. הקמפיין בוצע ע"י משרד הפרסום גלר נסיס.
הבעיה השיווקית שעמדה בפני משרד הפרסום היא החדרת מוצר חדש (מדובר במוצר פיננסי מורכב), ללא מודעות צרכנים. יתרה מכך, השימוש במוצר מחייב שינוי של דפוסי השימוש של המשתמשים, כיוון שהם צריכים להודיע לחברת האשראי את הסכום לחיוב, דבר המקשה עוד יותר על החדרת המוצר. הבעיה הפרסומית הייתה החדרת מוצר חדש והגדלת מודעות. יעדי הקמפיין כפי שנקבעו ע"י ויזה כאל היו גיוס 65 אלף לקוחות חדשים, והגדלת מחזור האשראי ב-30% תוך שנה מעליית הקמפיין.
אסטרטגיית המסר עליה הוחלט השתמשה באלמנט ההפתעה תוך הדגשה של יתרונות ותועלות הכרטיס "לא משנה כמה חשבת שאתה בשליטה - בסוף החודש תופתע", כמו כן התבצעה פניה אמוציונאלית ע"י שימוש בהומור.
הקמפיין ניצל את מרבית מרכיבי התקשורת השיווקית (למעט קד"מ שאינו רלוונטי בסוג זה של מוצרים, לא ניתן להתנסות בכרטיסי אשראי ללא רכישה בפועל של המוצר).

תוכן עניינים:
1. סיכום מנהלים
2. תכנון אסטרטגי - ניתוח מצב קיים
2.1 ניתוח שוק
2.1.1 גודל שוק
2.1.2 מגמות בשוק כרטיסי האשראי
2.1.3 עונתיות, תקשורת שיווקית
2.2 ניתוח מוצר
2.2.1 מהות המוצר
2.2.2 שימושים ומשתמשים
2.2.3 תמהיל המוצר
2.2.4 SWOT
2.3 ניתוח צרכן
2.3.1 אפיון צרכן פוטנציאלי
2.3.2 דפוסי קניה
2.3.3 דפוסי שימוש
2.3.4 מודעות וידיעה
2.3.5 עמדות, העדפה והתנסות
3. תכנון אסטרטגי - הגדרת מטרות הפרסום
3.1 הבעיה השיווקית והפרסומית
3.2 מטרות, יעדים וקהל היעד
3.3 האסטרטגיה הפרסומית
3.4 תקציב הפרסום
3.4.1 גודל התקציב ופריסת התקציב
3.4.2 עקרונות בסיסיים לקביעת תמהיל הפרסום
4. ביקורת וסיכום
5. מקורות

קטע מהעבודה:

שוק כרטיסי האשראי בישראל מורכב מ-3 חברות אשראי גדולות - ישראכארט, לאומי כארד וויזה כאל, המשרתות כ-5 מיליון לקוחות. החברה הגדולה ביותר היא ישראכארט , השולטת על כ-42% מהשוק (1.8 מיליון לקוחות, מתוכם 0.3 לקוחות של בנק מזרחי), ואחריה לאומי כארד וויזה כאל עם מספר לקוחות זהה

תגים:

פירסומות · אשראי · צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ויזה כאל אקטיב", סמינריון אודות "ויזה כאל אקטיב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.