היישום אינו מחובר לאינטרנט

חולה אהבה בשיכון ג'

עבודה מס' 063931

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סצינה מהסרט.

1,773 מילים ,2000

תקציר העבודה:

בשכונה נידחת גר לו ויקטור עם אמו ומנהל מתוך ביתם תחנת כבלים פרטית.
כל תושבי השכונה מכירים אותו: ויקטור מסתובב ביניהם, בודה מדימיונו סיפורים על הרפתקאות מיניות סוערות שהיו לו - סיפורי אהבה עצובים עם נשים מייבבות - מעין שוטה כפר מלאנכולי שלא תמיד מבחין בין מציאות לדמיון וזוכה מכולם ליחס של חיבה וסלחנות.
הכל משתנה כאשר הוא רואה בלונדינית זרה ומקסימה מסתובבת בשכונה - מיכאלה, שחקנית מת"א שעברה לגור כאן כדי להדריך דרמה במתנ"ס.

בחרתי בסצינה שבה מתחילה ההתנגשות החזיתית המסיבית של עולם האשליה של ויקטור בעולם המציאות ושמנפצת את ויקטור לרסיסים ומובילה אותו להתמוטטות ולאשפוז.
ברגע שמנסים להעמיד את ויקטור במקום אל מול המציאות האמיתית והכואבת ומנפצים לו את כל האשליות הוא מתמוטט. זה נעשה בצורה שיטתית ומסיבית ע"י כל הדמויות בסרט. על-ידי - גדי, מיכאלה, השוטר.

תוכן עניינים:
תקציר הסרט
ניתוח סצינה מתוך הסרט
פירוט
ביקורתו של יאיר רווה על הסרט

קטע מהעבודה:

כפי שכבר ציינתי ברגע שמנסים להעמיד את ויקטור במקום, אל מול המציאות האמיתית והכואבת ומנפצים לו את כל האשליות הוא מתמוטט. זה נעשה בצורה מסיבית והדרגתית ובלי "הנחות" אך עם הרבה מאד התחשבות ורגישות.

תגים:

איבגי · קולנוע · ישראלי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חולה אהבה בשיכון ג'", סמינריון אודות "חולה אהבה בשיכון ג'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.