היישום אינו מחובר לאינטרנט

אלקטרוהום - ניתוח אירוע

עבודה מס' 063724

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח מוצר חדש בעקבות תחרות עם סוני.

12,216 מילים ,8 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
מבוא
סקירה על חברת electrohome
סקירה כללית על השוק והמתחרים
תיאור הבעיה השיווקית
הבעיה השיווקית של electrohome
השינויים שעשויים להתחולל בשוק המקרנים
אסטרטגיית פיתוח מוצרים של חברת electrohome
סקירת מוצרים חדשים נוספים של החברה
תהליך פיתוח מוצר בחברת electrohome - על פי מודל אורבן והאוזר
שלב 1 - זיהוי הזדמנויות
1.1 הגדרת השוק
1.1.1 ניתוח פרופיל השוק
1.1.2 פילוח שוק ופרופיל קהל מטרה
1.1.3 בחירת השוק
1.2 העלאת רעיונות
1.2.1 מקורות של רעיונות
1.2.2 שיטות וטכניקות לחשיבה יצירתית
1.2.3 סינון רעיונות
שלב 2 - עיצוב
2.1 פיתוח ובחינת תפיסות
2.2 פיתוח אסטרטגיות שיווקיות
2.3 ניתוח עסקי
2.4 פיתוח מוצר פיסי
שלב 3 - בחינה
3.1 מבחני מוצר
3.2 מבחני אריזה
3.3 מבחני מיתוג
3.4 מבחני שוק
שלב 4 - החדרה
4.1 תכנון והשקה
4.2 מעקב והשקה
שלב 5 - ניהול המוצר
מסקנות והמלצות
מסקנות מניתוח הבעיה השיווקית
המלצות ל electrohome
נספחים:
נספח 1: תמהיל השיווק של חברת electrohome
נספח 2: טבלאות
מקורות

תמצית מנהלים
Electrohome בע"מ נוסדה בשנת 1907, ע"י ארתור ב. פולק בקנדה, בתחילת דרכה החברה שיווקה קו מוצרים רחב שכלל מוצרי צריכה רבים. בשנת 1988 החליטה החברה לשנות את האסטרטגיה העסקית ולהתמקד בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים עתירי טכנולוגיה לשווקים תעשייתיים. בשנת 1987 קבוצת Electrohome התחלקה לארבע חטיבות המשמשות מרכזי רווח עצמאיות. מערכות הקרנה, מערכות תצוגה, מערכות וידאו דיגיטאלי ושירותי תפעול (תמיכה טכנית). חטיבת מערכות ההקרנה הנה החטיבה הגדולה ביותר. מכירותיה מהוות 15% ממכירות החברה ובשנת 1988 עמדו על 30.7 מליון $.
ניתוח האירוע מתמקד בחטיבת ההקרנה בלבד.
חברת Electrohome ניצבת בפני דילמה קשה, איך עליה להגיב ערב כניסתה של סוני לתחום מקרני הגרפיקה, תחום בו עד כה שלטו שתי חברות, Electrohome עם 44% נתח שוק ובארקו עם 55% נתח שוק.
בפני צוות הנהלת חטיבת ההקרנה ניצבות שתי אפשרויות: האצת פיתוח מוצר חדש שנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, אולם צפוי להגיע לשלב אב-טיפוס רק באמצע שנת 1990, חצי שנה מאוחר ממועד תערוכת אינפוקום. ואפשרות שנייה - שינוי במחירים או במרווחי המכירות של החברה ו/או של הדילרים שמוכרים את מוצריה.
עיקרי הבעיה השיווקית הם פגיעה אפשרית בנתחי השוק של החברה בתחום המקרנים, הן מקרני הגרפיקה והן מקרני הנתונים, הקטנת הרווחיות בענף כתוצאה ממכירת מוצרים של סוני במחירים נמוכים ממחירי השוק ושינויים ביחסי הכוחות בין המפיצים לבין היצרניות בענף, כאשר לסוני יש יתרון לגודל.
עבודה זו סוקרת חלופות אפשריות למענה לבעיה המרכזית, על פי מודל Urban & Hauzer.
Electrohome לא יכולה להישאר ללא מענה בתחום מקרני הגרפיקה, הסיכון באיבוד השוק לטובת סוני הוא גבוה מדי. קטגוריית מקרני הגרפיקה מהווה נתח משמעותי מאוד ממכירות החברה, ולכן אנו ממליצות לElectrohome ולצוות המנהלים בחטיבת ההקרנה, לדבוק באסטרטגיה של חדשנות פונקציונאלית רציפה, לנקוט באסטרטגיית יוזמה של מחקר ופיתוח. כמו כן אנו מציעות להאיץ את תהליך הפיתוח של מקרן גראפי עם הבניית מיקוד דיגיטאלי, על מנת להגיע לתערוכת אינפוקום עם אב-טיפוס שייתן מענה למוצר החדש שסוני עתידה להציג בתערוכה.
לאור העובדה שלחברה מספר מוצרים מצליחים וכן מספר נוסף של מוצרים הנמצאים בשלבים מתקדמים של פיתוח, להערכתנו טוב תעשה חברת Electrohome אם ראשית דבר תבחן את כל קשת המוצרים שבידיה, כולל אלה שנמצאים בשלבים שונים של פיתוח, בהתאם למודל U&H, על כל שלביו.
אנו מבססות את המלצתנו על ניסיון העבר המוצלח של החברה, כאשר בשנת 1978 הציגה בתערוכה מקצועית אב-טיפוס למוצר חדש ונחלה הצלחה גדולה.

הערת מערכת: מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט ובעבודה לא צויינו מראי מקום.

תגים:

אלקטרוהום · אלקטרוניקה · החדרת · חדש · חדשים · מוצר · מוצרים · מקרנים · פיתוח · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אלקטרוהום - ניתוח אירוע", סמינריון אודות "אלקטרוהום - ניתוח אירוע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.