היישום אינו מחובר לאינטרנט

תעמולה מודרנית (תרגיל)

עבודה מס' 063650

מחיר: 167.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מאפייניה והשפעותיה תוך ניתוח תשדירי בחירות של . 1996

2,966 מילים ,5 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

מסגרת תעמולת בחירות כוללת אלמנטים רבים שמטרתם להביא לחשיפה הגדולה ביותר של המועמד אצל קהל הבוחרים מתוך כוונה להשפיע עליו באופן הרחב ביותר וכן למנוע מהיריב, כמה שאפשר, להתקרב אל הקהל. לצורך כך, מסגרת זו מתבססת ראשית על אסטרטגיית פרסום פוליטי מתוכננת מראש, שמטרתה להביא מידע לציבור לצורך שכנוע בבחירה במועמד\במפלגה המסוימים. מידע זה יכלול את עמדותיו של המועמד וחזונו, אשר יוצג באור חיובי לעומת אלו של היריב.
הזירה הטלוויזיונית בה מתרחש רובו של תהליך התעמולה, גורמת לכך שאסטרטגיית הבחירות, לפי מאפייני התעמולה המודרנית, תהיה ממוקדת, פונה לרגש באמצעות סיסמאות ומסרים קצרים וקליטים, משפטי מחץ וג'ינגלים, החוזרים ונשנים לצורך השפעה על קהל הבוחרים. במסגרת עבודה זו אציג ואנתח תשדירי תעמולה ממערכת הבחירות של שנת 1996 על-פי המאפיינים של תעמולת בחירות בעידן הפרסונליזציה.

מקורות:

וולספלד, ג. ווימן ג. (1999), "המאבק על סדר היום במערכת הבחירות 1996", פוליטיקה, גליון 4, עמ' 9-25.
וימן, ג. (1998), "מדבר סקר תרחק? הסיקור של סקרי הבחירות בתקשורת הישראלית", בתוך: פוקס א. ובר-לב ש. (עורכים), אמת וסקר, תל-אביב, ספרית פועלים, עמ' 144-123.
כץ, י. (1999), מוכרים בלבד - שיווק פוליטיקאים בכלי התקשורת, ספריית הפועלים, תל-אביב, עמ' 63-27.
רם, א. (1996), "בחירות 96': תדמיות וקמיעות", תיאוריה וביקורת, מס' 9, עמ' 207-199.
Caspi, D. (1996), "American-style Electioneering in Israel: Americanization versus modernization", in: Swanson, D.L Mancini, P. (eds), Politics, Media, and Modern Democracy, Westport, CT Praeger. Pp. 173-193.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תעמולה מודרנית (תרגיל)", סמינריון אודות "תעמולה מודרנית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.