היישום אינו מחובר לאינטרנט

תעמולה בקולנוע ובטלוויזיה

עבודה מס' 063527

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תעמולה חברתית נגד סמים.

3,942 מילים ,3 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

לאחרונה עלו על מסכי הטלוויזיה פרסומות של האגודה למלחמה בסמים שמציגות שלושה סיפורים כואבים של שלוש אימהות שאיבדו את בנן או את ביתן בגלל הסמים. הפרסומות מנסות להעביר מסר שונה מהרגיל: שלא כבעבר המסר שלהן אינו פונה לנוער אלא דווקא להורים, ומטרתו לגרום להורים להיות ערניים כלפי ילדיהם ולמתרחש סביבם. מכיוון שמדובר בקהל יעד שונה נדרשים אמצעים שונים מהרגיל להעברת המסר. נבדוק מהן הבחירות שנעשו על מנת להגיע לקהל היעד המבוקש ולהצליח להעביר לו את המסר המבוקש, מהם האמצעים בהם משתמשת התעמולה על מנת לחדור להורים הצופים בטלוויזיה יותר מאשר לילדים.

אנו מבקשות לבדוק מהן הבחירות שנעשו על מנת להגיע לקהל היעד המבוקש ולהצליח להעביר לו את המסר המבוקש ומהם האמצעים בהם משתמשת התעמולה על מנת להגיע להורים הצופים בטלוויזיה יותר מאשר לילדים.
הבדיקה תתבצע ע"פ שני מאמרים מרכזיים: מאמרו של אדלסטיין " Total Propaganda: From .Mass Culture to Popular Culture", ומאמרם של פיליפ קוטלר ואלן אנדרסון "Social marketing".

תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
תעמולה "חדשה" מול "ישנה" אצל אדלשטיין
שיווק חברתי
תעמולה חברתית נגד השימוש בסמים עפ"י המודל של ראנק
סיכום ניתוח
ביבליוגרפיה

מקורות:

Edelstein, A.S. (1997), Total Propaganda: From Mass Culture to Popular Culture.
Mahwah, NJ, USA: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers (pp.1-41)
Kotler, Philip R.Andreason, Alan, Social marketing in: Strategic Marketing for Non-Profit Organizations. Fifth Edition, 1996. (pp. 387-412)

תגים:

הסברה · חברתי · חברתית · סמים · פרסום · שיווק · תעמולה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תעמולה בקולנוע ובטלוויזיה", סמינריון אודות "תעמולה בקולנוע ובטלוויזיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.