היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסביבה העיסקית של חטיבת הסלטים של שטראוס.

עבודה מס' 063474

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

3,767 מילים ,12 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
מבוא ופרטים כלליים
השוק וסביבתו האישית (מודל (PEST
הסביבה הפוליטית
הסביבה הכלכלית
הסביבה החברתית
הסביבה הטכנולוגית
מאפייני הסביבה של פורטר
מתחרים פוטנציאליים
לקוחות
ספקים
מוצרים תחליפים
מתחרים
מודל SWOT
סיכונים ואיומים
הזדמנויות
עוצמות
חולשות
סיכום
ביבליוגרפיה

שטראוס סלטים או בשמה הקודם שטראוס מעדני עולם נוסדה בשנת 1988 לאחר רכישת מפעל
סלטי מי ומי ע"י חברת שטראוס.
החברה היא חלק מקונצרן שטראוס הכולל את מחלבת שטראוס בנהריה, יוטבתה, חטיבת
המכירות, חטיבת הלוגיסטיקה ואת חברת הסלטים.
החל משנת 1997 פועלת שטראוס סלטים במפעל בכרמיאל.
במפעל מועסקים כ 200 עובדים מתוכם כ 120 עובדי ייצור ומפעילי מכונות.
החברה הנה חברה משפחתית ואינה מונפקת בבורסה.

"הפירמה , ספקים , גורמי בינים , לקוחות מתחרים והציבור הרחב הם כולם חלק ממקרו -
סביבה גדולה יותר שבה יש כוחות המשמשים הזדמנויות עסקיות וכוחות נגד המשמשים
איומים לפירמה , אלו כוחות בלתי נשלטים שעל הפירמה לקחת בחשבון ולהגיב אליהם
בהתאם" (.(KOTLER 1991,

נבדוק את כל הכוחות הפועלים על חטיבת הסלטים בחברת שטראוס באמצעות מודל ,PEST
מודל חמשת הכוחות של פורטר וניתוח .SWOT

ביבליוגרפיה
1. הורניק, י1987).) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרך א, ב, ג.
2. קוטלר, ארמסטרונג (1991) עקרונות השיווק, א-ב- הוצאת המכון לפריון עבודה
3. קוטלר, הורניק, (2000) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
4. דו"ח נילסן מאי .2001
5.הודעה לעיתונות, ידיעות אחרונות, .31/07/2000
6.הודעה לעיתונות, ידיעות אחרונות, אוגוסט 2001
Homous MS 2000 NIS .7 (נלקח ממאגר נתונים פנימי של שטראוס - לא חשוף לקהל(
Salads MS 2000 NIS .8 (נלקח ממאגר נתונים פנימי של שטראוס - לא חשוף לקהל(
9. סיכומי הרצאות שנלמדו בכיתה + חוברת הקורס
10. Kotler P. (1991) Marketing Management, Library of Congress Cataloging in
.Publication Data
11. אתר האינטרנט של חברת שטראוס.
12. דו"ח השקעה בפרסום, חב' "יפעת" בקרת פרסום בע"מ.

מקורות:

הורניק, י.(1987) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרך א, ב, ג.
קוטלר, ארמסטרונג (1991) עקרונות השיווק, א-ב- הוצאת המכון לפריון עבודה
קוטלר, הורניק, (2000) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
Kotler P. (1991) Marketing Management, Library of Congress Cataloging in Publication Data.

תגים:

חומוס · מזון · העיסקית · והסביבה · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסביבה העיסקית של חטיבת הסלטים של שטראוס.", סמינריון אודות "הסביבה העיסקית של חטיבת הסלטים של שטראוס." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.