היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעות פרסום אזהרות רווח על מחירי מניות ותשואותיהן.

עבודה מס' 063301

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

5,489 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

סמינר זה מתמקד בתחום של דיווח כספי בשוק ההון, כאשר הנושא הספציפי בו עוסק הסמינר הינו: מהות והשפעת פרסום אזהרת רווח על ידי חברות הנסחרות בשוק ההון בישראל.
מטרת עבודה זאת הינה לבדוק את השפעת הדיווחים הפיננסים של החברות על תשואות המניות, ע"י התמקדות בדיווח פיננסי ספציפי - פרסום אזהרות רווח. שאלת מחקר זה תהיה אם כן, האם לפרסום אזהרת רווח ישנו אפקט ממשי, האם עצם פרסום האזהרה משפיע על תשואת המנייה?
העבודה כוללת את החלקים הבאים :
הקדמה - סקירה כוללת של שוק ההון, ופריסת נושא המחקר בו תתמקד העבודה.
סקירה ספרותית - סקירה של 3 מקורות ספרותיים (באנגלית) הנוגעים לנושא הנ"ל:
אלו נושאים דומים נחקרו בעבר, מה היו תהליכי ושיטות המחקר, מהם התוצאות אליהן הגיעו וכד'.
מתודולוגיה - מתאר את תהליך העבודה\המחקר עצמו : שימוש במודל אקונומטרי, הנתונים הרלוונטיים עבור החברות שנטלו חלק במחקר ומקור הנתונים וכד'.
תוצאות - פירוט התוצאות שהתקבלו מהמחקר (מצורפים גרפים ב-Excel)
מסקנות - מה ניתן ללמוד מהתוצאות שהתקבלו, השוואה למחקרים קודמים ולהשערות הנוכחיות ממחקר זה.

תחילה אספתי את הנתונים הרלוונטיים עבור חברות אשר פרסמו אזהרות רווח (בעיקר ב-2001-2002). את זמני פרסום האזהרה עבור כל חברה מצאתי במקורות המקוונים למיניהם (גלובס, דה מרקר וכד'), ונתוני המנייה נלקחו ברובם ממאגר פרדיקטה באוניברסיטה, ומאתר יפעת הון דיסק באינטרנט.
לאחר מכן הוזנו כל הנתונים ל- Excel, כאשר בעבור כל חברה ביצעתי חישובים שונים, לרבות שימוש במודל אקונומטרי, בכדי לקבל את תשואת היתר\חסר בסמוך לזמן פרסום האזהרה, ומכך להסיק מהו האפקט שנגרר כתוצאה מפרסום האזהרה. נתוני המניות עבור כל חברה נלקחו החל מ-60 יום טרם למועד הפרסום, ועד 20 יום לאחר מועד הפרסום. עבור כל חברה הפקתי גרף רלוונטי המתאר ויזואלית את השינויים בתשואת המנייה בתקופה הנבחנת (20 יום לפני מועד הפרסום ועד 20 יום אחרי מועד זה). מצ"ב קובץ Excel המכיל את כלל הגרפים בעבור כל החברות. לבסוף, הכנתי גרף מסכם שהינו ממוצע של כלל תשואות היתר\חסר של החברות שהשתתפו במחקר, ולפיו גם ניתן להגיע למסקנות שהתקבלו.

תוכן העניינים:
הקדמה
סקירה ספרותית
מתודולוגיה
תוצאות
מסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

Ball R. and Brown P. An Empirical Evaluation of Accounting Income Numbers. Journal of Accounting Research, Autumn 1968, pp 159-178.
Beaver, W.H. The Information Content of Annual Earnings Announcements. Journal of Accounting Research, Supplement 1968, pp 67-92.
Kenton K. Yee. Interim Report Frequency and Financial Analysts Expenditures. Journal of Business, Finance and Accounting 31, 41-72 (2004)

תגים:

אזהרת · ההון · מניות · סמינר · רווח · שוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעות פרסום אזהרות רווח על מחירי מניות ותשואותיהן.", סמינריון אודות "השפעות פרסום אזהרות רווח על מחירי מניות ותשואותיהן." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.