היישום אינו מחובר לאינטרנט

סולגאר - חברה לשיווק מוצרי טבע, ויטמינים וצמחי מרפא

עבודה מס' 063253

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התמודדות עם בעיות שיווק מול כניסת מתחרים חדשים.

4,128 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן עיניינים
תמצית מנהלים
הקדמה
תאור השוק
הצגת החברה - סולגאר
תאור המוצרים
שלב במחזור החיים
מיצוב המותג
פילוח השוק
התנהגות צרכנים
סביבה תחרותית
מודל בוסטון
השפעת חמשת הכוחות של פורטר
תיאור סביבת המאקרו של החברה
ניתוח swot
תיאור הדילמות העולות מהניתוח
הגדרת יעדים
אסטרטגיה להשגת היעדים
התוכנית השיווקית
אמצעי הבקרה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח א'
נספח ב'

תמצית מנהלים
בשני העשורים האחרונים אנו עדים לעלייה ניכרת במודעות לקשר שבין תזונה, רכיבים
תזונתיים וריפוי ומניעת מחלות. עלייה זו במודעות זו הביאה בעקבותיה גל עצום של מחקרים
חדשים כמו גם השקעות ומחקר מצד גורמים אקדמיים ורשויות בריאות שונות בהיקפים
שטרם נראו כמוהם.
הרפואה שהתמקדה עד כה בטיפולים תרופתיים בעלי אופי ספציפי וסימפטומתי, נחשפת
כיום לגישה טיפולית שונה, מניעתית, הוליסטית, השמה דגש על פתיחות רבה יותר כלפי גישות
טיפול אלטנטיביות.

חברת סולגאר היא חברה לשיווק מוצרי טבע, ויטמינים וצמחי מרפא הפועלת בישראל כ 20 -
שנה.
החברה מעונינת להמשיך ולשמור על מעמדה כמובילה בשוק ולהבליט ולבדל את מוצריה מול
מגוון המוצרים הקיימים כיום בשוק.
פלח השוק העיקרי של החברה כיום הוא הנשים, בשל המודעות ההולכת וגדלה בנושאי הטבע
והרפואה המשלימה, על החברה לבנות תוכנית שתכלול את שאר הפלחים שנמצאים בשוק
והיכולים להוות מנוע צמיחה עבורה.

בעבודה אציג כיצד על החברה להתמודד עם הבעיות הנ"ל מול כניסת המתחרים החדשים וכיצד
עליה לבדל את מוצריה מתוך מגוון עצום של מוצרים המצויים כיום בשוק.אקבע יעדים
שהחברה אמורה לעמוד בהם ואת הדרך להשגת היעדים על ידי התוכנית החדשה.

מקורות:

גבע א. (1994), התנהגות צרכנים, האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, מהדורה שלישית, הוצאת צ'ריקובר.
קולטר פ. הורניק י. (2002), ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
James C Anderson and James A Narus, (1995), Capturing the value of supplementary services, H.B.R jan-feb 1995

תגים:

אסטרטגיה · ויטמינים · טבע · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סולגאר - חברה לשיווק מוצרי טבע, ויטמינים וצמחי מרפא", סמינריון אודות "סולגאר - חברה לשיווק מוצרי טבע, ויטמינים וצמחי מרפא" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.