היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע לענף המלונאות

עבודה מס' 063212

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיפור תהליך התקשורת וזרימת המידע של מלון "קרני שמש".

2,080 מילים ,6 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

המטרה היא לשפר את תהליך התקשורת וזרימת המידע של מלון "קרני שמש", לאפשר עבודה ב-on line במחלקות השונות במלון (קבלה, הזמנות, אחזקה וכו'), לצמצם את משך זמן הטיפול של הקבלה בלקוחות, לאפשר קבלת מידע ותחזית עדכנית נכונה ומדוייקת למחלקות, לאפשר בקרה על ביצוע מטלות והעברת מסרים בפועל. ובסיכום לאפשר למלון לפעול תוך הערכות ומוכנות תמידית למתן שירות איכותי ויעיל, התעורר הצורך לבחון את מערכת המידע המלונאית (מכתב הלקוח היווה זרז משמעותי בנושא), ולעבור למערכת מידע ממוחשבת התואמת את צרכי המלון ומתאימה לשנות ה-2000.

לאורך השנים פעל המלון ע"ב מערכת מידע שאינה ממוחשבת או מוגדרת באופן מדויק (רישום על פתקים, תיוק בקלסרים, רישום על לוחות וכו'). אך במערכת זו התגלו קשיים והפרעות קשות שפגעו בתפקוד המלון, ועל כן הצורך למעבר למערכת מידע ממוחשבת.

הנתונים המוצגים כאן לגבי שתי החלופות, הינם תוצאה של בדיקה בתנאי מעבדה והן אצל משתמשים שונים הפזורים בארץ, והן ע"י קבוצת מיקוד של המלון. כמו כן נבחנה יכולת המו"פ של החברות על מנת לזכות במודלים ופיתוחים עתידיים הכלולים העלות הרכישה.
בנתונים שנאספו בין שתי החברות נותרה השאלה האם להתקשר מול חברה ישראלית ותיקה בענף עם מוצר חדש ללא הוכחת יישום איכותית, או חברה אמריקאית הפזורה בכול העולם ונותנת תמיכה למלונות רבים העולם.
בין שתי החברות יש פערים בפונקצונליות והפרמטרים החשובים לבחירת המערכת הם: יכולת מו"פ, רמות שירות, ידידותיות למשתמש (מערכת חדשה במלון, שינוי הרגלים). יציבות ויכולת הפקת דוחות בחתכים שונים.
לאור הקרטריונים והמחקר המקיף החלופה הטובה ביותר מבין השניים היא חברת פדליו.
עלות מערכת המחשוב החומרה והתוכנה $43570, עבודה זו מפרטת את השקולים, המחירים והבחירה הסופית אותה נבקש להטמיע במלון "קרני שמש".

מקורות:

Boscij, P., Chaffey, D., Greasley, A. & Hickie S.(1999) Business Information Systems Technology & Management, 1st. Edition, FT Management/ Pearson Education.
Laundon, C., K., Laundon, J., P. (1977) Essentials of Management Informations Systems, Organization and Technology, Prentice - Hall, New - Jersy.
mullins' l.j. management and organizational behovior, edition, pitman(658 mul)
אחיטוב, נ., נוימן, ז., צבירן, מ. (1996) מערכות מידע לניהול, הוצאת דיונון,אוניברסיטת ת"א.
שובל, פ. (1998), תוכנית ניתוח ועיצוב מערכות מידע, אונ' פתוחה, כרך א'-ב'.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע לענף המלונאות", סמינריון אודות "מערכות מידע לענף המלונאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.