היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - ישראל ובריטניה

עבודה מס' 063187

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין שני מנהלים, ישראלי ובריטי, העוסקים שניהם בפעילות בינלאומית.

4,892 מילים ,12 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עולם העסקים המהיר של המאה העשרים ואחת, דורש כי מנהלים של חברות יפתחו את כישוריהם על מנת לתכנן ולבצע אסטרטגיות של ניהול בינלאומי, על מנת להוביל יחסים בין עם חברות זרות מארצות אחרות ולנהל שלוחות של חברתם בחו"ל. במקרים רבים, עובדים המוצבים מטעם חברות לעבודה בחוץ לארץ נכשלים בתפקידם בשל חוסר הכנה והבנה של התרבות המקומית בה עליהם לפעול.
כל זה מעלה כי יכולת ההצלחה של פעילות בינלאומית, תלויה בחלקה ביכולתו של המנהל הפועל בזירה זו להיות בעל כישורים להבנת התרבות המקומית ומנהגיה ולבצע את אסטרטגיות ומדיניות החברה גם בתנאים העסקיים הנהוגים במדינת היעד לפעילות.
מטרת העבודה היא להשוות בין שני מנהלים, ישראלי ובריטי, העוסקים שניהם בפעילות בינלאומית. שיטת הניתוח בעבודה תתבסס על איסוף נתונים מאתרי אינטרנט, ספרי לימוד ומחקר, מאמרים ועוד. ההשוואה תתבסס על המדדים הבאים:
יכולת גלובלית אשר מתבססת על פי הפרסום השנתי של מכון IMD.
אזורי סחר והסכמי סחר.
מאפייני תרבות
סגנון ניהול
סגנון משא ומתן
ניהול משאבי אנוש
סוגי שותפויות אסטרטגיות בינלאומיות

באמצעות ההשוואה ניתן ללמוד על הדומה והמשותף לכל מדינה ובאילו מדדים קיימים הבדלים בין המדינות. ישראל כיום היא מדינה שלה כלכלה אטרקטיבית שבמשך השנים האחרונות התפתחה יפה, אולם עקב המצב הפוליטי\ביטחוני עם הרשות הפלשתינאית חלה ירידה בכושר התחרות הגלובלית שלה וקצב הגידול של הכלכלה הישראלית ירד. עם זאת צפוי כי בשל הבסיס הטכנולוגי החזק של ישראל ושיפור במצב הפוליטי\בטחוני יחול שיפור עצום בכלכלתה של ישראל וכי חברות ישראליות רבות יפנו לשוק הבינלאומי וישתפו פעולה עם חברות במדינות אחרות.
עבודה זו תקל על מנהלי חברות להבין מה עומד בפניהם וכיצד עליהם להיערך ליום בו ירצו להפוך למנהלים גלובליים.

תוכן העניינים:
מבוא
מאפיינים מרכזיים ישראל - בריטניה
1. יכולת גלובלית לפי מודל IMD
2. אזורי סחר והסכמי סחר ישראל בריטניה
3. מאפייני תרבות
4. סגנון ניהול
5. היבט ניהולי - ניהול משא ומתן
6. היבט ניהולי - תקשורת
7. ניהול משאבי אנוש
8. אסטרטגיה
סיכום

הערת מערכת: מקורות העבודה צויינו בסופו של כל פרק.

מקורות:

Deresky. H, (2003), International Management managing across borders and cultures, Prentice Hall.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - ישראל ובריטניה", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - ישראל ובריטניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.