היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיתוף לקוחות בשירותי רווחה

עבודה מס' 063168

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הרציונל העומד מאחורי הרעיון, היתרונות והחסרונות, דרכים להגברת השיתוף, תפקידי הלקוחות בסוכנות, וצורות ממשיות של שיתוף לקוחות.

5,355 מילים ,12 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

שיתוף לקוחות משקף את הרעיון בו ניתנת ליחידים ולקבוצות הזדמנויות להשתתפות משמעותית בקביעת דיוקנה של הסביבה החברתית בה הם פועלים (קטן, 1974). הרעיון של שיתוף לקוחות בשירותי הרווחה אומר כי למקבלי השירותים יש זכות בסיסית לקחת חלק בקבלת ההחלטות, אשר להן יש השפעה ישירה על גורלם.

העבודה שלהלן תעסוק בנושא שיתוף לקוחות- הרעיון ומימושו. בתחילה נציג את הרציונל העומד מאחורי רעיון שיתוף הלקוחות, לאחר מכן נציג את היתרונות והחסרונות שבשיתוף הן מנקודת מבטם של סוכנויות הרווחה והן מנקודת מבטם של הלקוחות. בהמשך, נתאר דרכים להגברת שיתוף לקוחות, את הדרכים לשיתוף, ומהם תפקידי הלקוחות בסוכנות. כמו כן, נציג צורות ממשיות של שיתוף לקוחות באופנים שונים, ונערוך דיון בשאלה כיצד שיתוף לקוחות יכול לענות על ביקורות שונות הנשמעות כלפי העבודה הסוציאלית כפרופסיה, ולסיכום נציג את מסקנות אישיות ואת דעתנו בנושא.

תוכן עניינים:
מבוא
הקדמה
הרציונל מאחורי הרעיון של שיתוף לקוחות בשירותי רווחה ויתרונותיו לשירותים
יתרונות שיתוף הלקוחות ללקוחות עצמם
חסרונות שיתוף הלקוחות מבחינת שירותי הרווחה
חסרונות שיתוף הלקוחות מבחינת הלקוחות
דרכים להגברת שיתוף לקוחות
דרכים לשיתוף לקוחות
תפקידי הלקוחות בסוכנות
שיתוף הלכה למעשה
דיון בנושא שיתוף הלקוחות כמענה על ביקורות כלפי ע"ס
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

מקורות:

אנגל, ע. וגנור מ. (1989). צוות משימה. החברה למתנ"סים. ירושלים: ג'וינט ישראל.
אלוש, י. (1992). ספר השכונות והפעולה הקהילתית. תל אביב: ועדים הוצאה לאור בע"מ.
וייסמן, מ. ואנגל, ע. (1999). שותפות תושבים. בתוך: ארבל,ע. (עורכת). פיתוח קהילה - מהלכה למעשה.
החברה למתנ"סים, מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ.
לירון, ר. ושפירו, ש. (1988). שיתוף הציבור בתכנון וניהול קריטריונים להערכה ויישום בפרוייקט שיקום שכונות. חברה ורווחה. ט' 1.
פריד, ב. (1975). עבודה קהילתית. הוצאת עמידר.
קטן, י. (1974). לקראת שיתוף לקוחות בשירותי רווחה בישראל - בחינת הרעיון ומניעיו. ביטחון סוציאלי,6, 50-64.
קטן, י. (1980). שיתוף לקוחות הלכה ומעשה. שיטות בעבודה קהילתית. 19, פרק א'. ירושלים: השרות לעבודה קהילתית, משרד העבודה והרווחה.
רוזנפלד, י. מ. וסייקס, י. (2000). "והיינו הולמים - לקראת שירותים טובים דיים בעבור משפחות וילדים. חברה ורווחה, כ, 421-443.
Howe, D. (1994). Modernity, Post- Modernity and Social Work. British Journal of Social Work, 25, 513-532.
Payne, M. (1997). Modern social work theory. (2nd. Ed. ). Illinois, Chicago: Lyceum Books Inc.
Walker, H., Beaumont, B. (1981). Probation work: Critical theory and socialist practice. Basil Blackwell.

תגים:

לקוחות · מטופלים · פציינטים · שיתוף · תפקידים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיתוף לקוחות בשירותי רווחה", סמינריון אודות "שיתוף לקוחות בשירותי רווחה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.