היישום אינו מחובר לאינטרנט

סמים כמוטיב חוזר בשיריו של ברי סחרוף

עבודה מס' 063024

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ביוגרפיה וניתוח שירים.

2,723 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו הנחתי שמעצרו של ברי סחרוף בשלהי שנות השמונים, בגין אחזקת סמים, השפיעה על יצירותיו המאוחרות יותר, החל משיתוף הפעולה המוסיקלי עם רמי פורטיס, ועד לאלבום הסולו האחרון שלו. באמצעות שישה שירים הלקוחים ממבחר אלבומים שונים של סחרוף, ניתחתי את יחסו של סחרוף לסמים, את ההשפעות ואת החוויות שחווה, שכאמור, לדעתי, לא היו נכתבות בצורה בה נכתבו אילולא המעצר של סחרוף, שאפשר לו לכתוב על נושא הסמים ביותר חופשיות. השירים שבחרתי (למעט "באוויר") לקוחים משלושה אלבומי סולו של סחרוף, שנחשבים לאלבומים קשים ופחות מסחריים (באלבום "נגיעות" לא מצאתי שום טקסט, מלבד "עבדים" הקשור לנושא סמים והתמכרויות), כאשר "סימנים של חולשה" הוא המהפכני ביותר, ומכיל בתוכו מחצית מהשירים בהם עסקתי. באמצעות כל ששת השירים הדגשתי את המוטיב החוזר בשירים אלו של סחרוף, שהוא כאמור השימוש בסמים, התחושות, וההשפעות שלהם.

הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו מראי מקום.

תוכן העניינים:
מבוא
הצגת השירים ומתן ביסוס להנחת היסוד
באוויר
הזיות
רגעים
עמוק בקצפת
אני יודע
רועד
סיכום
מקורות עזר

תגים:

רוק ישראלי · מוסיקה · עברית · פורטיס · ניתוח שירים · מוזיקה · ישראלית · תרבות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סמים כמוטיב חוזר בשיריו של ברי סחרוף", סמינריון אודות "סמים כמוטיב חוזר בשיריו של ברי סחרוף" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.