היישום אינו מחובר לאינטרנט

יצירות הקיטרה של הצייר ג'אן-אנטואן ואטו והחברה האריסטוקרטית במאה ה-18 בצרפת.

עבודה מס' 062624

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

2,889 מילים ,10 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

העבודה תנסה להתמודד עם השאלה: כיצד שתי הגרסאות של היצירה ההפלגה לאי קיטרה של הצייר הצרפתי ג'אן-אנטואן ואטו ( 1684-1721) ( Jean-Antoine Watteau) משקפות את החיים הציבוריים של החברה האריסטוקרטית בת זמנו של האמן. העבודה תראה כי יצירות אלו משמשות עדות לתרבות צרפתית של המאה ה-18.
פרק א' יוקדש לאיקונוגרפיה של היצירה ההפלגה לאי קיטרה ותוך כדי התיאור והפיענוח של הסצנה יוסבר כיצד היצירה הזאת מתחברת עם המנהגים והערכים של החברה האריסטוקרטית בצרפת בתחילת המאה 18. כאן תובא התיאוריה של החוקר מיכאל לוי, שסבר כי התוכן של היצירה לא תואם לכותרת שלה והסביר את טענתו בעזרת פרטים איקונוגרפיים.
בנוסף תובא התיאוריה של החוקרת שרה כהן, שניסתה לפענח את הציור מנקודת מבט חברתית בטענה כי הג'סטות והתנוחות של הדמויות ביצירה וגם הקומפוזיציה של היצירה מזכירים את הריקוד שהיה מאוד פופולרי בקרב החברה האריסטוקרטית בצרפת בתחילת המאה ה-18.
פרק ב' יוקדש לסקירה של מקורות ההשראה האפשריים של ואטו ליצירות הקיטרה שלו, הלקוחים מאותה תקופה, שיכלו לתרום לנושא ההפלגה לאי קיטרה וזה כולל את המקורות התיאטרליים, האומנותיים והספרותיים.

תוכן עניינים
מבוא
פרק א' : המנהגים והערכים של החברה האריסטוקרטית בצרפת במאה ה-18 ויצירות הקיטרה
פרק ב' : מקורות ההשראה של ואטו ביצירות הקיטרה
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
רשימת תמונות

מקורות:

Cohen , S., " Un Bal Continuel : Watteau's Cythera Paintings and Aristocratic Dancing in the 1710s " , Art History , v.7 , n.2 (June 1994) , pp. 160-181 .
Grasselli , M. and Rosenberg , P., Watteau 1684-1721 , exh. cat.. National Gallery of Art , Washington , 1984 .
Jones , S., The Eighteenth Century , Cambridge University Press ,Cambridge , 1985 .
Levey , M., Rococo to Revolution : Major Trends in Eighteenth -Century Painting , Thames and Hudson , London , 1995 .
Levey , M., " The Real Theme of Watteau's Embarkation for Cythera " ,Burlington Magazine , v.103 (May1961) , pp. 180-85 .
Mosby , D., " Claude Gillot's Embarkation for the Isle of Cythera and It's Relationship to Watteau " , Master Drawings , v.12 (Spring1974) , pp. 49-56 .
Plax , J., Watteau and the Cultural Politics of Eighteenth-Century France , Cambridge , 2000 .
Posner , D., Antoine Watteau , Weidenfeld Nicolson , London , 1984 .
בקט , ונדי , סיפורו של הציור, הד ארצי , 1999 .

תגים:

תולדות האמנות · ציור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יצירות הקיטרה של הצייר ג'אן-אנטואן ואטו והחברה האריסטוקרטית במאה ה-18 בצרפת.", סמינריון אודות "יצירות הקיטרה של הצייר ג'אן-אנטואן ואטו והחברה האריסטוקרטית במאה ה-18 בצרפת." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.