היישום אינו מחובר לאינטרנט

קריאה ביקורתית של הטקסט החינוכי "עט, נייר וספר, זה מה שצריך בשביל ללמד"\פוסטמן (תרגיל).

עבודה מס' 062487

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,216 מילים ,1 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בעבודה אתייחס למאמרו של ניל פוסטמן תוך בחינה של טענותיו מזווית ראייה פונקציונליסטית, שבהרבה מובנים, הוא עצמו מאמץ בבחינתו את החברה ואת מערכת החינוך. היכרותי עם פועלו נעשתה לראשונה דרך ספרו "בידור עד מוות", בו הוא פורש את משנתו לגבי החינוך בעידן תקשורת ההמונים, תוך התמקדות במדיום הטלוויזיוני, ואיתור ההשפעות שלו על עיצוב התודעה של הצופה-המתחנך.
בבסיסו של המאמר עומדת שאלה פונקציונלית המופנית כלפי מערכת החינוך בכלל, ומורים בפרט: מהם השימושים שמחנכים יכולים לעשות בטכנולוגיה? או - איך אפשר להשתמש בטכנולוגיה לטיפוח האינטליגנציה של התלמידים ולהעשרת חייהם הרגשיים והרוחניים? פוסטמן מציג את העניין כשאלה שגורה, שכל מחנך שואל את עצמו, אך למעשה הוא מעלה אותה כדי לבקר את עיסוקו של השואל בתפל תוך הזנחת העיקר.

תגים:

ניל פוסטמן · פונקציונליזם

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קריאה ביקורתית של הטקסט החינוכי "עט, נייר וספר, זה מה שצריך בשביל ללמד"\פוסטמן (תרגיל).", סמינריון אודות "קריאה ביקורתית של הטקסט החינוכי "עט, נייר וספר, זה מה שצריך בשביל ללמד"\פוסטמן (תרגיל)." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.