היישום אינו מחובר לאינטרנט

פורטפוליו בקורס "מדידה והערכה"

עבודה מס' 062479

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגדרות וארבעה תרגילים.

5,766 מילים ,15 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
מבוא
הגדרות פרוטופוליו
פורטפוליו על הקורס "מדידה והערכה"
תרגיל 1 - קריאת שני מאמרים וחיבור שאלות עליהם
תרגיל 2 - תכנון מערך מבחן
תרגיל 3 - משימת הערכה (יצירת מצגת בנושא טיול לאירופה(
תרגיל 4 - הפורטפוליו (תיק עבודות, תלקיט(
ביבליוגרפיה

מחקר חדש של אוניברסיטת ייל מוכיח כי הוראה גמישה משולבת עם שיטות הערכה אלטרנטיביות
תורמת יותר להישגים של תלמידים, מאשר הוראה חד-ממדית המשתמשת רק בשיטות הערכה של
בחינות סטנדרטיות.

במסגרת הקורס קיבלנו 4 משימותבדרג קושי שונה, אשר עלה בהדרגה מהפשוט אל הקשה.
משימות הללו עזרו לנו להבין את ההבדל בין דרכי הוראה שונות, ואיך להעריך את ההוראה ואיך
לשפר את דרכי ההוראה.

מקורות:

בירנבוים, מ., (1997), "חלופות בהערכת הישגים", הוצאת רמות - אוניברסיטת תל-אביב.
בירנבוים, מ., (1995), "חליפות בהערכת הישגים לקראת הערכה מותאמת לפרט" בתוך: חן, ד., (עורך) החינוך לקראת המאה ה - 21, הוצאת רמות - אוניברסיטת תל-אביב.
וגנר, מ., (1991), "יש מבחן, בניית מבחני הישגים והערכתם", הוצאת מכון הנרייטה סאלד, המרכז לבחינות בגרות, משרד החינוך והתרבות האגף לחינוך על-יסודי.
יהלום, י., (1993), "תרומת המחשב לניהול הלמידה והשליטה בה", דפים מס' 16, הוצאת מכון מופ"ת.
זילברשטיין, מ., (1992), "הערכה ככלי לתכנון הלימודים בידי המורה", בתוך: זילברשטיין, מ., (עורך), הערכה בתכנון לימודים ובהוראה פרספקטיבה של המורה, בהוצאת המנהל הפדגוגי, האגף לתוכניות לימודים, הגף להכשרת עובדי הוראה, משרד החינוך והתרבות.
יונגורט, א., (1992), "כמה מושגים שגויים בקשר למהותו של תהליך הערכת ההישגים" שם.
לוי, א., (1997), הערכה חלופית: הלכה למעשה קובץ של חקרי מקרה והערכות רפלקטיביות, הוצאת משרד החינוך התרבות והספורט, מכון מופ"ת.
לוי, א.,(1997), "גישה פוסטמודרניסטית להערכת הישגים לימודיים" בתוך: מפנה.
לוי, א", (1992), "השימוש במחשב להגברת התועלת החינוכית המופקת ממבחנים" בתוך: זילברשטיין, מ., (עורך), הערכה בתכנון לימודים ובהוראה פרספקטיבה של המורה, בהוצאת המנהל הפדגוגי, האגף לתוכניות לימודים, הגף להכשרת עובדי הוראה, משרד החינוך והתרבות
לוי, י., (1989), "הישגים לימודיים - הערכה ומדידה", מהדורה שנייה, הוצאת דקל, תל-אביב.
נבו, ד., (1992), "הערכה ככלי לשיפור ההוראה והלמידה" בתוך: זילברשטיין, מ., (עורך), הערכה בתכנון לימודים ובהוראה פרספקטיבה של המורה, בהוצאת המנהל הפדגוגי, האגף לתוכניות לימודים, הגף להכשרת עובדי הוראה, משרד החינוך והתרבות
נבו, ד., (1989), "הערכה המביאה תועלת", הוצאת מסדה, רמת גן.
נבו, ד., (1981" ,(מבחנים וציונים במערכת החינוך", הוצאת צ'ריקובר, תל-אביב. נוסינוביץ, ר, דודי ו, (2000). הערכה: אפשר גם אחרת. ירושלים: האוניברסיטה העברית.
פדואה, מ., (1990), "הערכה בבית הספר", הוצאת משרד החינוך והתרבות.
תמיר, פ., (1992), "הערכת הישגים בעיות וגישות", בתוך: זילברשטיין, מ., (עורך), הערכה בתכנון לימודים ובהוראה פרספקטיבה של המורה, בהוצאת המנהל הפדגוגי, האגף לתוכניות לימודים, הגף להכשרת עובדי הוראה, משרד החינוך והתרבות.

תגים:

הערכה · חלופית · תלקיט · מדידה · מבחנים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פורטפוליו בקורס "מדידה והערכה"", סמינריון אודות "פורטפוליו בקורס "מדידה והערכה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.