היישום אינו מחובר לאינטרנט

ספורט, פוליטיקה ואלימות

עבודה מס' 062428

מחיר: 72.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של מקרים של עירוב בין תחומים אלה.

1,400 מילים ,1999

תקציר העבודה:

אין ספק שספורט, פוליטיקה ואלימות הולכים יחד. אך יש בתופעה זו, הרבה יותר מביקור של ביבי או ברק במשחק כדורגל של נבחרת ישראל - לצד הפוליטי ולקריאות "ביבי מלך ישראל" או הבוז של הקהל - לצד האלים. אין כמעט ענף ספורט שניתן לראותו כספורט טהור, ללא השפעות של שני חלקי המשולש האחרים, אך ענפי ספורט ספציפיים כגון כדורגל, אתלטיקה, כדורסל וכו' וכן ארועים ספורטיביים ובראשם האולימפיאדות זוכים למנות גדושות יותר של אלימות ופוליטיקה מענפי ספורט אחרים.
הבעיה עם שילוב זה, בין ספורט לפוליטיקה ואלימות, היא שמקרים רבים הפך הספורט למשהו שולי. המטרה הראשונית של ספורט היתה, התמודדות בין אנשים, על מנת לבחון מי מוכשר יותר ומי פחות בסוג זה או אחר של תחרות. בפועל, מה שקורה כיום, הוא שהתחרות בין השחקנים הפכה לשולית וחלק ניכר מתשומת הלב מופנה למה שקורה מסביב - מה שפוגע קשות בספורטיביות.

הערת מערכת: חיבור זה אינו כולל מקורות.

מקורות:

J. MacClancy (ed.), Sport, Identity and Ethnicity (Oxford: Berg, 1996)

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ספורט, פוליטיקה ואלימות", סמינריון אודות "ספורט, פוליטיקה ואלימות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.