היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההיסטוריה הפוסטמודרנית החדשה בקולנוע

עבודה מס' 062287

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הסרט "פרטים אינטימיים"\האוורד סטרן כהיסטוריה פוסטמודרנית.

2,030 מילים ,1 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בעולם שבו העתיד מעורפל ואשר האינפורמציה על העבר אינה בהכרח מאורגנת מספיק על מנת לקבל תמונת מצב ברורה וחד משמעית, מוצא עצמו האדם שרוי בתוך מערכת אין סופית של גרסאות ואפשרויות, אמונות ודרכי גישה אשר אין לו אפשרות לדעת לאן יוביל כל חוט וחבל וכיצד תסתיים כל בחירה.
צפוי כי במערכת זו יבחר אדם להתעמת עם מצבו הקונקרטי, בו הוא שרוי, וינסה להבין ולנתח את עולמו מנקודת זמן ספציפית שאינה בהכרח בעלת קיום משמעותי, אך עם זאת מאפשרת לו להמשיך ולשרוד, או על כל פנים להימנע מלהיתקע חבוט ומבולבל במקום אחד, חסר ערך כשלעצמו. המילה המודפסת נדחקה אל שולי התרבות והתמונה האלקטרונית תפסה את מקומה. איננו יכולים להסתמך עוד על השליטה שלנו במיומנויות מסורתיות - המהפכה האלקטרונית דורשת יכולת מסוג חדש. יכולת חזותית שתהיה בגדר התקדמות בהשוואה ליכולתה של המילה הכתובה , שאנו מכירים כיום. ממש כמו שזו האחרונה הייתה התקדמות לעומת התקשורת שבעל פה שאפיינה את שחר ההיסטוריה.
על כן היסטוריונים מודרניים צריכים להתגמש בחזונם ובנקודת מבטם ולהתאים עצמם להיסטוריה חדשה - היסטוריה פוסטמודרנית, המשלבת בתוכה גורמים שונים שעד כה לא היו ממומשים, אפיונים אשר ביכולתם להעביר לצופה נקודת מבט עדותית היסטורית שעד כה לא הייתה בשימוש. והיסטוריון מסוג זה בכוונתי להציג בעבודה זו. שדרן הרדיו האוורד סטרן אינו מוגדר כהיסטוריון מסורתי אך בעצם סרטו "פרטים אינטימיים" הוא מצליח לממש עצמו כהיסטוריון פוסטמודרני חדשני. בסרט זה סטרן מעביר את ההיסטורי העדותית האישית שלו על עברו האישי, בצורה חדשנית, ומעוררת השתאות.

מקורות:

Rosenstone, Robert: The Future of the Past: Film and the Beginnings of Post-modern History in Sobchack, Vivian (ed.): The Persistence of History; Cinema, Television and the Modern Event. New York London, Routledge, 1996.
פילמוגרפיה:סטרן האוורד, פרטים אינטימיים, (במאי: בטי תומס) ארה"ב, 1997 .
Robert, A., Rosenstone, The future of the past, IN: "The Persistence of History", Vivian Sobchack (Ed.), Routledge Publishing,  New York and London ,1996.

תגים:

מודרניזם · פוסט מודרניזם · פוסט מודרני · פוסטמודרני

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההיסטוריה הפוסטמודרנית החדשה בקולנוע", סמינריון אודות "ההיסטוריה הפוסטמודרנית החדשה בקולנוע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.