היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרשת העיתון הצרפתי "לה-מונד" (תרגיל)

עבודה מס' 061845

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי התיאוריות המרקססטיות ועל פי תאוריות ההשפעה בתקשורת ההמונים.

1,825 מילים ,1 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

היומון הצרפתי "לה מונד", אחד מעיתוני הערב היחידים בעולם, חוגג שישים שנה להיווסדו. העיתון הראשון שיצא לאור בדצמבר 1944, נשא את תאריכו של יום המחרת, מנהג שנשמר עד היום.
מטרתו המוצהרת היתה לתת לצרפת קול לאומי ובינלאומי בעל משקל ואכן העיתון התבסס כ"קולה של צרפת". חגיגת יום הולדתו נקטעה בעקבות פרסומו של הספר השערוריתי "הצד האפל של לה-מונד". מחברי הספר, פייר פאן ופיליפ כהן, חשפו שחיתויות רבות בעיתון שכללו בין היתר ניסיון להטות תוצאות בחירות, תיעוב צרפת והפיכת העיתון למרכז יחסי ציבור בתשלום.
מטרת עבודה זו הינה לנתח את הפרשה על פי התאוריות של תקשורת ההמונים.
שאלת המחקר:
האם, באיזה מידה וכיצד ניתן ליישם את תאוריות ההשפעה החזקות והתאוריות הנגזרות מהאסכולה המרקסיסטית על פרשת העיתון "לה מונד".
השערת המחקר:
בעבודתנו נטען כי ניתן ליישם את תיאוריות ההשפעה החזקות והתאוריות הנגזרות מין האסכולה המרקסיסטית על פרשת העיתון "לה מונד".

העבודה תחולק לפרקים כדלקמן: בפרק ב' נציג את התאוריות התקשורתיות השונות. בפרק ג' ניישם את התאוריות על פרשת העיתון "לה מונד". בפרק ד' נציג את סיכום ומסקנות העבודה.

תוכן העניינים:
פרק א: מבוא
פרק ב: תאוריות תקשורתיות
פקק ג: ישום התאוריות התקשורתיות על פרשת העיתון "לה מונד"
פרק ד: סיכום ומסקנות

מקורות:

כספי, ד.(1995). תקשורת המונים. תל-אביב: האונברסיטה הפתוחה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרשת העיתון הצרפתי "לה-מונד" (תרגיל)", סמינריון אודות "פרשת העיתון הצרפתי "לה-מונד" (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.