היישום אינו מחובר לאינטרנט

המשחק הדרמטי והסוציודרמטי בגן הילדים

עבודה מס' 061737

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר תצפיתי קצר הבוחן את את יכולות הילד המתפתחות במהלך המשחק דרך הפריזמה של האינטליגנציות המרובות בגילאים שונים.

1,230 מילים ,2003

תקציר העבודה:

העבודה נכתבה במסגרת קורס בשיטות מחקר ועוסקת במשחק הדרמטי והסוציודרמטי בגן הילדים.
מטרות המחקר הן לבחון ולנתח את יכולות הילד המתפתחות במהלך המשחק דרך הפריזמה של האינטליגנציות המרובות בגילאים השונים.
שאלת המחקר: מהן האינטליגנציות שבאות לידי ביטוי במשחקי "הכאילו" ומהם התכנים ומרכיבי האינטרקציות הבין אישיות שמתפתחים במהלך המשחק בגן החובה לעומת טרום חובה?
שיטת המחקר האיכותי האתנוגרפי נבחרה כשיטה המתאימה ביותר לבדיקת הנושא הנחקר, שעיקר עינינו הוא להבין את משחק הילדים ופעולותיהם בעת התרחשותם.
עבדנו ע"פ השיטה של תצפית ישירה- צפינו על הילדים מהצד ובחנו את תוכן ואופי המשחק. בחרנו בשיטה זו כי היא השיטה הטובה ביותר ללמוד על אופי ותוכן המשחקים הספונטניים של הילדים, לא רצינו להשתמש בשום מניפולציות כגון ניסוי, או תצפית משתתפת וזאת על מנת לקבל מידע מהימן. כמו כן ערכנו ראיונות עם הגננות.

תגים:

חינוך · מחקר · שיטות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המשחק הדרמטי והסוציודרמטי בגן הילדים", סמינריון אודות "המשחק הדרמטי והסוציודרמטי בגן הילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.