היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עסקית לרעיון יזמי

עבודה מס' 061388

מחיר: 386.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: "מיסגור תמונות ישיר עד בית הלקוח" לבית עסק קיים.

6,429 מילים ,11 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

עבודה זו בתחום היזמות מביאה תוכנית עסקית מלאה לרעיון יזמי אפשרי "מיסגור תמונות ישיר" עבור עסק קיים, המביא חדשנות בתחום מיסגור התמונות, לאחר שזוהה צורך חדש בתחום זה.
מדובר בעסק אשר נותן בעיקר שירותי מיסגור אך גם שימור\שחזור ומכירת תמונות ומראות. הרציונל לרעיון היזמי נשען הן על צורך שזוהה בקרב לקוחות פרטיים - לקבל שירות עד הבית גם בתחום המיסגור וכן על בעיות עסקיות קיימות אשר יבואו על פתרונן דרך התוכנית המוצעת.
ניתוח אסטרטגי שבוצע מראה כי לעסק יכולת טובה לבצע מיזם שכזה ולענות על הצורך שזוהה תוך ניצול ההזדמנות הקיימת בשוק ויצירת יתרון תחרותי הנשען בעיקר על אמינות, מקצועיות אך גם חדשנות בתחום.
הרעיון היזמי מבקש לשנות את הרגלי הקניה בתחום המיסגור "לחנך מחדש" את ציבור הצרכנים בישראל ולתת מחד גיסא מענה לחשש של הצרכן הישראלי לצאת החוצה מביתו ומאידך להקנות לו ערך מוסף בהיבט הרכישה. עיקר הרעיון: הגעת שירות המסגור אל בית הלקוח. מדובר ברעיון חדשני, שלא קיים היום עקב הצורך של הלקוח לבחון את המסגרות השונות הנמצאות רק בחנות. באמצעות ערכת סוכן שתכלול אפשרות הדמיה של התמונה הממוסגרת, ללקוח יתאפשר ערך מוסף בהיבטים רבים המפורטים בעבודה.
התוכנית העסקית מביאה את כל היבטי התכנית השיווקית, כ"א, תפעול, פיננסים (כולל דוחות מפורטים וניתוחי רגישות) ועיקריה: תפיסת נתח שוק של %2.5 בתוך שלוש שנים, באמצעות הקמת מערך סוכנים רחב, הפיכת החנות הקיימת לגלריה, הקמת מרכז ייצור מחוץ לחנות והקמת מערך הפצה. מערך הסוכנים יצוייד בערכות סוכן המאפשרות לו "להביא את בית העסק אל בית הלקוח". בנוסף תקציב הפרסום יגדל באופן משמעותי ויאפשר חשיפה מקסימלית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1: תיאור העסק
פרק 2: תיאור השוק והענף
פרק 3: הרעיון היזמי והרציונל
פרק 4: תיאור היזמים
פרק 5: פירוט התכנית השיווקית
פרק 6: תכנית ניהול וכ"א
פרק 7: תכנית תפעולית
פרק 8: תכנית פיננסית
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עסקית לרעיון יזמי", סמינריון אודות "תכנית עסקית לרעיון יזמי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.