היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיצד לחדור לשוק הישראלי

עבודה מס' 061191

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מקרה - LMA - חברה המייצרת מערכות לייזר לטיסנים.

12,075 מילים ,8 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

תרבות הפנאי של המערב עברה שינויים במשך המאה האחרונה. עליית רמת החיים של אוכלוסיית העולם המערבי גרמה לעליה משמעותית בזמן הפנוי ולשינויים מרחיקי לכת בתרבות הפנאי של האנשים. מחקרים הראו שצרכני מוצרי הפנאי מתרבים במהירות במשך המאה האחרונה. עלייה ברמת החיים של האוכלוסייה מאפשרת הן יותר זמן פנוי כמו גם די אמצעים כספיים בכדי לרכוש אותם מוצרים. סגנון החיים המודרני, המשלב את תרבות הצרכנים עם רעיון ההישגיות, מחזק חלק גדול של צורכי האוכלוסייה למוצרים שדורשים מגעים חברתיים ואינטראקציה עם אחרים.

חברת LMA - Laser Model Airplanes הינה חברה המפתחת ומשווקת מערכות אלקטרו-אופטיות בארה"ב כאשר המטרה העיקרית היא הפעלת לייזר בכלים המונעים בעזרת שלט רחוק בכדי לסמן או להשמיד מטרה כלשהי - הדמיה של קרבות בין כלי רכב כלשהם. מערכת זו נועדה לשימוש טכנולוגי ויכולה להיות בשימוש ליישומים שונים ובעלת יכולת יישום לטווח ארוך. ההתמקדות העיקרית בפרוייקט זה היא בתחום הטיסנים הממונעים. שני יזמים ישראלים החליטו לנסות להחדיר את המערכת לשוק חובבי הטיסנים בישראל. לשם כך היה צורך לחקור את השוק האם באמת הוא פוטנציאלי בתחום זה.
ערכתי מחקר - איכותי וכמותי - לברר סוגיה זו.
על פי הממצאים של מחקר זה הגעתי למסקנה שהשוק הישראלי אינו פוטנציאלי - לפחות בחמש השנים הקרובות - לשוק זה. עם זאת כדאי ליזמים להכין את הקרקע כי בדרך כלל מה שהולך בארה"ב מגיע (לאחר זמן ארוך יחסית) גם לישראל.
קיימים כמה מועדונים בישראל, ביניהם שלושה גדולים, היכולים לשמש "צינור הפצה" מבחינת עידוד וגירוי. אותם יזמים יכולים לנצל מועדונים אלה בכדי לקדם את המכירות ע"י ביקור במועדונים, לאפשר התנסות במערכת ועפ"י הצעה שהעליתי לספק לשלושת המועדונים הגדולים שתי מערכות בכדי שיוכלו להפעילן מדי פעם במסגרת המועדון.
הפרוייקט הנ"ל חודר בצורה הולכת וגוברת בקרב החובבים בארה"ב. המערכת המורכבת על הטיסן מהווה גורם אטרקטיבי למפעילי הטיסנים הממונעים. בנוסף לאקרובטיקה, מטסים, שליטה בכלי מגיע גורם אטרקטיבי חדש של קרבות אוויר.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע כללי על התחום
הקדמה
רקע על הפרוייקט
ניתוח תעשייתי של המוצר
מיקומו של המוצר בארה"ב
שוק המוצר בארה"ב
שוק הטיסנים בארה"ב
כללי
תיאור השוק, אופיו וכיוונו
תיאור היצרנים וערוצי השיווק
יתרונות תחרותיים - נישת החברה
תכנית השיווק
ארגון השיווק
מערכות הפצה
הפצה "אגרסיבית" (אסטרטגיית הדחיפה) מול הפצה "סולידית" (אסטרטגיית
המשיכה(
התכנית השיווקית
שוק היעד מבחינה דמוגרפית
שוק המטרה
האסטרטגיה השיווקית של LMA בארה"ב
האסטרטגיה השיווקית של LMA בישראל
תכנון התמהיל השיווקי בישראל
השערות המחקר
שיטות המחקר
ממצאים ודיון
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

מקורות:

אינטרנט - על מועדוני הטיסנים בארה"ב.
דה-חיס, ארי. (1997). ניהול הארגון כגוף חי, כיצד לשרוד ולשגשג בסביבה עיסקית רבת תהפוכות. מטר, ספריית המרכז הישראלי לניהול.
הורניק יעקב (1987) ניהול השיווק, כרכים א-ד, האוניברסיטה הפתוחה.
מועדון הטייס בישראל ובארה"ב (ראה נספחים).
סילבר חזה ואד ברנד (1993) למכור בכוח המוח, פרק 10 - הפסיכולוגיה של המכירות ופרק 13 השבעת רצון הלקוח.. הוצאת אור-עם.
סמואל יצחק (1996) ארגונים, זמורה ביתן.
פפרס דון ודר' מרתה רוג'רס (1993) (עורך מקצועי גיל פרץ) שיווק 1:1, הספריה הלאומית לאנשי עסקים.
פשר עדנה וחנן לוריא (1995) "אסטרטגיה שיווקית - מהלכה למעשה, מדוע וכיצד יש לגבש אסטרטגיה שיווקית בתהליך משתף" בתוך: שיווק ועוד, מבחר מאמרים על שיווק, פרסום ומכירות (מתוך "סטטוס" הירחון לחשיבה ניהולית), עורכים ירון לונדון ואמנון לביבי. הוצאת אחעד בע"מ.
קוטלר, פ. (2000) קוטלר על השיווק, מטר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיצד לחדור לשוק הישראלי", סמינריון אודות "כיצד לחדור לשוק הישראלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.