היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עסקי חברת " נייס" מערכות

עבודה מס' 061062

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה בהשוואה לחברת ורינט.

7,139 מילים ,8 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הערת מערכת: מקורות העבודה הם דוחות כספיים, מאמרי עיתונות ואתרי אינטרנט.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ענף המולטימדיה
3. ניתוח מגמות של הדוחות הכספיים - מאזן
4. ניתוח מגמות של הדוחות הכספיים - דוח רווח והפסד
5. ניתוח דוח תזרים המזומנים
6. ניתוח יחסים פיננסים
7. ניתוח S.W.O.T של חברת נייס
8. הערכת שווי של חברת נייס
9. סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

בעבודה זו נסקור את ענף המולטימדיה ואת חברת 'נייס מערכות בע"מ'.
ניתוח החברה יבוסס על המאפיינים הבאים, כגון: מיקומה בענף והסיכונים העסקיים להם החברה חשופה, תוך השוואה למתחרתה הפועלת בשוק: 'ורינט'.
ניתוח החברה והענף התבסס על דוחות כספיים של חברת 'נייס מערכות בע"מ' לשנת 1999 ושנת 2000, ואילו לשנת2001 התבססנו על נתונים שהתפרסמו באתרים שונים.
כמו כן, השתמשנו בדוחותיה של ורינט, מאמרי עיתונות שונים העוקבים אחר השינויים בענף ובחברה ואתרים פיננסים שונים (ראה ביבליוגרפיה).
ניתוח החברה בוצע ע"י שימוש בכלים חשבונאים כגון: יחסים פיננסיים, ניתוח דוחות מאזן, רווח והפסד ודוחות תזרימי מזומנים, כמו כן נעשתה השוואה לחברת ורינט.
בעזרת הניתוחים הללו הערכנו את מצבה העסקי והפיננסי של החברה כיום ואת מגמות השינוי אשר עוברים על החברה הפועלת בענף, באמצעות אלמנטים אלה נסינו להעריך את עתידה העסקי של החברה ויכולתה להפיק מזומנים בעתיד (בשיטת DCF).

הערה:
לאחר כתיבת העבודה הודיעה חברת נייס על רכישתה של חברת Thales ) TCS Contact Center). רכישה זו התבצעה במזומן (30 מיליון דולר) + הון מניות המקנה ל-TCS שליטה ב-14% מחברת נייס וזכות למנות 2 דירקטורים מתוך 10.
רכישה זו והשפעותיה על הדו"חות הכספיים של נייס לשנת 2001 אינן מבוטאות בעבודה זו.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי חברת " נייס" מערכות", סמינריון אודות "ניתוח עסקי חברת " נייס" מערכות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.