היישום אינו מחובר לאינטרנט

טכניקות ניהול בחברת פורד

עבודה מס' 060996

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת 'פורד מוטורס' ויישום טכניקות ניהול לטיפול בבעיות בהן נתקלת החברה.

2,119 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בחברת "פורד מוטורס". חברת פורד מוטורס הינה חברה ותיקה מאוד בשוק הרכבים שלאחרונה חווה בעיות קשות ביותר בהיבטים שונים של תפקודה.
בחלק הראשון של עבודה זו אני סוקר את מצב החברה הכללי והבעיות השונות שפקדו אותה בשנים האחרונות. בעיות אלו נסובו סביב מספר נקודות מפתח: בעיות איכות חמורות ביותר ובעיות קשות של חיזוי ביקוש לקוי. כאשר קיימות בעיות שכאלו, תמיד אפשר להוסיף את כשל ההנהלה הבכירה בחברה שלא ניווטה את החברה לביצועים אחרים. בעיות אלו נחשפו בשורה של כישלונות מתוקשרים היטב שגרמו גם לאובדן חיים של נהגים שקנו רכבי פורד.
החלק השני של העבודה עוסק בטכניקות ניהול שונות המוצעות על ידי לטיפול בבעיות שנתגלו בחלקה הראשון של העבודה. טכניקות אלו הן טכניקת האיכות האיכותית (TQM), שיטת הבקרה הסטטיסטית (SPC), וטכניקת ה .JIT - טכניקות אלו מהוות גרעין שהיה יכול לטפל בבעיות החמורות שנתגלו בחברת פורד מוטורס.
בחלק זה אני גם סוקר את הקשיים שצפויים ביישום כל אחת מהטכניקות בחברת פורד, ואת הדרכים להתגבר על אותם אתגרים.

תוכן העניינים:
מנהלים
מבוא
חלק 1 סקירת מצב - חברת פורד
פרק 2 יישום טכניקות הניהול בחברה
סיכום
ביבליוגרפיה
אינטרנט (3)

תגים:

רכב · tij · cps · mqt · אנליזה · חברה · טכניקות · ניהול · פורד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טכניקות ניהול בחברת פורד", סמינריון אודות "טכניקות ניהול בחברת פורד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.