היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית ביצוע שיפורים בחברת ריל.טיים.אימאג'

עבודה מס' 060964

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בשיפור תהליך שירות הלקוחות של החברה.

3,413 מילים ,8 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חברת ריל.טיים.אימאג' הוקמה בסוף שנת 1996 על ידי מר צביקה אינטרכט שבעברו ייסד והקים את חברת ScanVec הנסחרת בבורסה בניו-יורק. כיום החברה עדיין בבעלות פרטית ובין המשקיעים העיקריים בה הם: קרן אינטל 64, ניובורי ונצ'רס, סאייטקס, סיטיקורפ, קרן קומסור, דור השקעות ועוד.
החברה עוסקת בפיתוח מוצרי תוכנה להגהה מקוונת עבור שוק הדפוס, ובפיתוח מוצרי תוכנה לאבחון מקוון עבור שוק הרפואה. המוצרים המפותחים על ידי החברה מושתתים על טכנולוגיית אלגוריתמים מורכבת המשמשת כמנוע העיקרי של מוצריה.
הטכנולוגיה, הנקראת Pixels-On-Demand, רשומה כפטנט מוכר בבעלות ריל.טיים.אימאג' בארצות הברית, אירופה וביפן.

בתנאי השוק הקיימים כיום, המאופיינים באילוצי זמן וקצב התפתחות מהיר, שורדים רק הארגונים המסוגלים לשפר את ביצועיהם בקצב מהיר מזה של מתחריהם. המהפכה הארגונית אשר פוקדת את רוב הארגונים משנה את חוקי
המשחק המסורתיים של הארגון, מאיצה שינויים ומחייבת אימוץ אסטרטגיות ארגוניות מתאימות, שם המשחק הוא מהירות וגמישות.
הצלחת ארגון תלויה באיכותם ומיומנתם של אנשי שירות הלקוחות שלו, אך ארגונים רבים טרם הפנימו את הצורך בתכנון מוקפד של מערך השירות בארגון. העבודה הקבוצתית עסקה בניתוח הבעיות במערך השירות ופתרונם באמצעות קייזן ו- BPR.
ניכר כי תהליך שירות הלקוחות בארגון מסורבל, מורכב, ובעיקר אינו מספק את ציפיות השירות של מנהלי הארגון ולקוחותיו. בפני הארגון עומדות דרכים רבות לשיפור התהליך ולהעלות את רמת השירות שהוא מספק ללקוחותיו. הפרויקט יתמקד במחלקת שירות תקשורת ומטרתו העמקת הידע והמקצועיות של הטכנאים במחלקה.

תוכן עניינים:
1. חלק א' - פרויקט שיפור תהליך שירות הלקוחות
1.1 חברת Real Time Image - רקע
1.2 הצורך בשינוי
2. ייזום הפרויקט
2.1 הצורך בפרויקט
2.2 בעלי העניין בפרויקט
2.3 מיפוי בעלי עניין
2.4 מטרות ויעדי הפרויקט
2.5 תוצרים צפויים
2.6 אילוצים
3. תכולת הפרויקט
3.1 מסמך אפיון דרישות - SOW
WBS 3.2
3.3 חישוב זמני פעולות וקדימויות
PERT 3.4 והצגת הנתיב הקריטי בפרויקט
3.5 טבלת גאנט יחד עם הצגת הנתיב הקריטי בפרויקט
3.6 הערכת המשאבים הדרושים
3.7 תקצוב הפרויקט
3.8 דרכים לצמצום משך הפרויקט
3.9 אבני דרך ובקרה
4. חלק ב' - תכנון תהליך פיתוח מוצר חדש לארגון
שם המוצר - צ'יפ מתקדם לניתוח ישומי הגהה מקוונת

ביבליוגרפיה (5)
אינטרנט (3)
נספח

מקורות:

Bocij, Chaffey, Greasley, Hickie. (1999),Business information systems,Financial Times, London.
Kaplan Norton. (1996), The balance scorecard, Harvard business school press
משה דב, תכנון הפיתוח, הייצור וההשקה של מוצר חדש. ניהול. אוקטובר 1989.
ש. גלוברזון, ניהול התפעול ושיפור ביצועים (2000) צ'ריקובר, ת"א.
ש. גלוברזון, א. שטוב, ניהול פרוייקטים (1992) צ'ריקובר, ת"א.

תגים:

ניהול · משאבים · rpb · ttnag · neziek · trep · wos · sbw

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית ביצוע שיפורים בחברת ריל.טיים.אימאג'", סמינריון אודות "תוכנית ביצוע שיפורים בחברת ריל.טיים.אימאג'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.