היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בהקשר האירופאי - תעשיית היין

עבודה מס' 060751

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין חברת Torres הספרדית למול כרמל מזרחי הישראלית.

6,000 מילים ,9 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

העבודה שלפנינו, "הניהול בהקשר האירופאי" עוסקת בניתוח 2 חברות העוסקות ביצור יין לשיווק מקומי וליצוא מעבר לים.
בעבודה נבחן את האיחוד האירופאי בכללותו, הרקע להיווצרותו, תפקודו כיום, והשפעותיו על יחסי הגומלין בין מדינות שונות, בין אם הן חברות באיחוד או מנסות להצטרף אליו (ישראל).
בעבודה זו ניתחתי את הסביבה שאליה פונות 2 החברות - האיחוד האירופאי - כאשר השתמשתי במודל PEST שנותח בדייקנות את הסביבה העסקית האירופאית.
לאחר מכן, בוצע מודל SWOT לכל אחת מהחברות, הן הספרדית "TORRES" והן הישראלית "כרמל מזרחי" לצורך בדיקת היכולות של כל אחת מהן.
לבסוף, ניתחתי את האסטרטגיות של החברה הספרדית "TORRES" ביחס לכניסתה לשוק הישראלי ומנגד בחנתי את אסטרטגיות ההגנה של החברה הישראלית "כרמל מזרחי" אל מול אסטרטגיות אלו.
לבסוף, ניתנו המלצות על ידי לגבי האפשרות של כל אחת מהחברות להגנת האינטרסים שלה.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. רקע אל האיחוד האירופאי
2.1 קצת היסטוריה
2.2 מבנה האיחוד האירופאי
2.3 האיחוד האירופאי - פעולות עיקריות
2.4 האיחוד האירופאי והסביבה
2.5 האיחוד האירופאי והים התיכון
2.6 האיחוד האירופאי ומדינת ישראל
3. ניתוח PEST לאיחוד האירופאי
P 3.1 - פוליטי
E 3.2 - כלכלי
S 3.3 - חברתי
T 3.4 - טכנולוגי
4. תעשיית הין בישראל - ספרד והאיחוד האירופאי
4.1 תעשיית היין בישראל - וכרמל מזרחי בפרט
4.2 בין המפורסמים בין מובילי היין בארץ
4.3 תעשיית היין באיחוד האירופאי בספרד ובTORRES" -" בפרט
5. ההיבטים השונים והדומים בין תעשיית היין בארץ לבין תעשיית היין הספרדית
6. חברת "S.O.W.T - "TORRES
S 6.1 - חזקות
W 6.2 - חולשות
O 6.3 - הזדמנויות
T 6.4 - איומים
7. חברת כרמל מזרחי S.O.W.T -
S 7.1 - חזקות
W 7.2 - חולשות
O 7.3 - הזדמנויות
T 7.4 - איומים
8. אסטרטגיות העומדות בפני חברת ""TORRES
8.1 דפ"א א - מיזם משותף
8.2 דפ"א ב' - השקעה ישירה
8.3 דפ"א ג' - מיזוג אנכי
8.4 בחירת הדרך הנבחרת
8.5 יתרונות במיזם עם חברת יין מקומית
9. אסטרטגיות העומדות בפני "כרמל מזרחי"
10. המלצות לשתי החברות
10.1 לחברת ""TORRES
10.2 המלצות לחברת "כרמל מזרחי"
11. סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

אהרוני, י. (1997), אסטרטגיה עסקית, הוצאת צ'ריקובר.
דאדלי, ג'. (1990), אירופה 1992, הוצאת עטרת.
פורטר, מ. (1991), אסטרטגיה תחרותית, הוצאת עטרת.
פרי, מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, הוצאת מיצוב.
קוטלר, פ., ארמסטרונג, ג. (1991) עקרונות השיווק חלק א', המכון לפריון העבודה 7
Mercado, S., Welford, R. Prescott, K. (2000), European Business - An Issue - Based approach, 4 th Edition, Pitman Publishing.
Deresky. H. (1994), International Management - Managing Across Borders and Cultures, Harper Collins.
Desmond, Dihan (1999) Ever closer union - an introduction to European integration, 2 nd Edition, Boulder London.
Nuget, Neill (1999) The Government and Politics of the European Union, 4 th Edition, Duke University Press.

תגים:

הישראלית · הספרדית · חברות · חברת · טורס · כרמל · למול · מזרחי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בהקשר האירופאי - תעשיית היין", סמינריון אודות "ניהול בהקשר האירופאי - תעשיית היין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.