היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכת מידע למאפייה

עבודה מס' 060603

מחיר: 374.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בנית מערכת מידע מלאה למאפייה.

1,347 מילים ,2000

תקציר העבודה:

המערכת כפי שפועלת כיום נתקלת בבעיות בתפעולה השוטף. הבעיה המרכזית של המאפייה היא תכנון ארוך טווח בכל הקשור בשליטה על המערך התפעולי.
אין במערכת תכנון ארוך טווח של כוח אדם, חומרי גלם ושעות מכונה עפ"י נתוני העבר, עיבוד המידע, בדיקות של שינויים על פני זמן והסקות סטטיסטיות.
במצב הקיים אין רישום של לקוחות קבועים והזמנות ידועות מראש, שחוזרות וקבועות על פני זמן. נאלצים לבצע פעילויות של הזמנות חומרים, תכנון ייצור וכוח אדם על פי כל הזמנה בנפרד.
במערך הקיים אין תאום ותזמון בין מערכת הייצור ובין קבלת ההזמנות, כך נוצר בזבוז משאבים והעבודה לא יעילה.

ניתוח המערכת
לצורך ניתוח המערכת בחרנו להשתמש בניתוח קונבנציונאלי, ע"י דיאגרמת DFD (מצב לפני ומצב אחרי), ובתזרים תהליך של המצב לפני והמצב אחרי.
בנוסף, בנינו "מיני אב טיפוס" בתוכנת 2000 MSACCESS לחלק מהתהליכים לצורך הצגת מבנה מאגרי המידע (טבלאות המערכת), מסכים (במקום טפסים) ודו"חות (מבוססות על שאילתות).

תזרימים של שלשה תהליכים:
בחרנו להציג את התהליכים הבאים:
תהליך קליטת הזמנות מלקוח.
תהליך רכש רגיל (לא דחוף).
תהליך הוצאת חשבוניות ותעודות משלוח ללקוח.

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת קובץ אקסס אלא רק 'צילומי מסך' מתוך התוכנה.

תגים:

מידע · מערכות · ניתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכת מידע למאפייה", סמינריון אודות "מערכת מידע למאפייה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.