היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח האסטרטגיה השיווקית של חברת קולגייט

עבודה מס' 060231

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המצב הקיים ועריכת סקר שוק על מנת להציע אסטרטגיה שיווקית חדשה.

3,060 מילים ,3 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הינה לערוך ולנתח את אסטרטגיית השיווק של משחת השיניים "קולגייט" המשווק על ידי חברת קולגייט - פלמוליב. הניתוח כולל בחינת מיצוב החברה, שוק המטרה ותמהיל השיווק במצב הקיים תוך התייחסות לשינויים המתרחשים בסביבה הקרובה והרחוקה של הפירמה והצעת פתרון לאסטרטגיה שיווקית חדשה בהתאם למסקנות שהושגו.

קולגייט - רקע
חברת קולגייט הינה חברה המייצרת בעיקר מוצרי טואלט וסבונים, חברה זו הוקמה בשנת 1806 על ידי ויליאם קולגייט בניו יורק ועד מהרה החלה להתרחב אל מחוץ לארצות הברית בעוד היא רוכשת חברות מתחרות כחלק מהאסטרטגיה העסקית.
בשנת 1994 החליטה החברה להתמקד בתחום הטיפול האוראלי ובשנת 1998 הפכה קולגייט לחברה המובילה בארצות הברית בתחום משחות השיניים, כאשר פיתחה נוסחה בה משחת השיניים ממשיכה להגן על השיניים 12 שעות לאחר סיום צחצוח השיניים.
כיום נמכרת "קולגייט טוטאל" ביותר מ 200 מדינות.
לחברה כ-9 מיליארד לקוחות אשר רוכשים ממוצרי החברה, כאשר הנישה המרכזית היא משחות השיניים.

תוכן עניינים:
מטרת העבודה
קולגייט - רקע
תאור מוצר
ניתוח סביבת המאקרו (PEST)
ניתוח שוק משחות השיניים
ניתוח סביבת המיקרו
ניתוח SWOT
ניתוח מצב קיים
הפתרון המוצע
רשימת ביבליוגרפיה
נספח

תגים:

משחת שיניים · מוצר רפואי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח האסטרטגיה השיווקית של חברת קולגייט", סמינריון אודות "ניתוח האסטרטגיה השיווקית של חברת קולגייט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.