היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק "מזהירון"

עבודה מס' 060154

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקה של החדרת מוצר חדש ע"י חברת דלק (מערכת חיישנית המרגישה את בלימת החירום של הנהג ומתריעה לנהגים מאחור).

3,271 מילים ,25 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

ראשי פרקים
1. סביבת הארגון
בעיות התקשורת הקריטיות של הארגון
בעיות התקשורת הקריטיות של הארגון
תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית של הפירמה
מידת ההתאמה בין אסטרטגיית הקידום והתקשורת

2. סקירת קו מוצרים ספציפי
שוק המטרה
יעדי הפרסום

3. אסטרטגית פרסום מול לקוחות פרטיים
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה


שוק המטרה
השוק למערכות אלקטרוניות לרכב יכול להיפתח ולהקיף כל בית אב בישראל. מחיר המוצר אינו גדול וכל אחד יהיה מוכן להשקיע בביטחון.
המוצר אותו מתכוונת חברת "דלק" לשווק הוא מערכת חיישנית המרגישה את בלימת החירום של הנהג ומתריעה לנהגים מאחור. מערכת זו מיוצרת בחו"ל כבר כמה שנים, נבדקה ע"י שמאי חברות הביטוח, ונמצאה יעילה ביותר.
ההנחה היא כי חברת דלק, לאור כח המכירה הגבוהה שלה, הפריסה הארצית הגבוהה והקשרים שיש לה, תוכל לשווק את המזהירון ביתר קלות.

מוצר זה הינו מוצר בטיחות אקטיבי, אשר ניתן להתקנה בכל דגמי המכוניות (חוץ מחיפושית). בו ברגע שהנהג עוזב בפתאומיות בלבד את דוושת הדלק, החיישן פועל ומדליק את פנסי הבלימה האחוריים עוד לפני הלחיצה על דוושת הבלם. בשל מתן התרעה מוקדמת לנהג ברכב העוקב לעצור עצירת חירום, במקרה של התנגשות מופחתת עוצמת הפגיעה.
המזהירון פועל רק בבלימות חירום ואינו פועל בהאצה או בלימה רגילה, אי לכך מופחתת הסכנה של תאונות דרכים, שלהן עלות כלכלית כבדה ביותר. טכנולוגיה זו מבוססת על קרן אור מרוכזת, הנשלחת מהקונטרולייזר ומוחזרת מהרכב שלפניו. המחשב הזעיר, המותקן בקונט-רולייזר, מנתח את האורות המוחזרים, ומציג בפני הנהג את המרחק בינו לבין הרכב הנוסע לפניו, את מהירות הרכב שלפניו ואת הזמן העומד לרשות הנהג במקרה והנהג שלפניו בולם בפתאומיות.

לאור היתרונות הנ"ל, שוק המטרה הוא כלל שוק הרכב בארץ, כאשר המוסדות הגדולים הינם המועדפים. לדוגמא, אם נצליח להחדיר את המוצר למשטרה, הרי נמכור 1500 מכשירים כאלו.
למיטב ידיעתי, המשטרה, וביחוד משמר הגבול בו אני עובד, מתעניינים במוצר החדש. אי לכך החברה מעוניינת להעמיק את הכיסוי גם לכוחות הביטחון אחרים.
פלח השוק של כוחות הביטחון כיום אינו רב ויש מקום להרחיבו.
הפניה לכוחות הביטחון תיעשה באמצעות פגישות של נציגי החברה עם מפקד משמר הגבול, שיפתח דלתות לשאר החברות.

מקורות:

גלאי דן והילל ליאור, תהליך התוכנית העיסקית, הוצאת אופציות טכנולוגיות, תל-אביב, 1992.
הורניק י., נהול השווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י., נהול הפרסום, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1984.
כספי א., "שתוף מנהלים בנהול", נהול, מאי, 1995.
פרידמן עופר, נהול עסקים בשיטת הזכיינות, נוצה וקסת, 1988.
ראפ סטן, שיווק בגדול, תל-אביב, 1989.
JACOBY J., SPELLER D.E., " BRAND CHOICE BEHAVIOR AS A FUNCTION OF INFORMATION LOAD", JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOL 11, PP. 63-69.
ANSELMI,-KENNETH; ZEMANEK,-JAMES-E. JR., "RELATIONSHIP SELLING: HOW PERSONAL CHARACTERISTICS OF SALESPEOPLE AFFECT BUYER SATISFACTION", JOURNAL-OF-SOCIAL-BEHAVIOR-AND-PERSONALITY, 1997 JUN; VOL 12(2): 539-550.
BROWN,-GENE.;WIDING,-ROBERT-E.;COULTER,-RONALD-L. CUSTOMER EVALUATION OF RETAIL SALESPEOPLE UTILIZING THE SOCO SCALE: A REPLICATION, EXTENSION AND APPLICATION", JOURNAL-OF-THE-ACADEMY-OF-MARKETING-SCIENCE, 1991 FAL; VOL 19(4): 347-351.
DAY,-NANCY-E, "PERFORMANCE IN SALESPEOPLE: THE IMPACT OF AGE", JOURNAL-OF-MANAGERIAL-ISSUES,1993 SUM; VOL 5(2): 254-273.
ATKIN C BLOCK M, (1983), "EFFECTIVNESS OF CELEBRITY ENDORSERS", JOURNAL OF ADVERTISING REASERCH, 23(1), PP.57-61.
BARRT T.E., (1993), "COMPERATIVE ADVERTISING: WHAT HAVE WE LEARNED IN TWO DECADES?", JOURNAL OF ADVERTISING REASERCH, 33(2), PP.19-29.
BIEHAL G., STEPHENS D., "ATTITUDE TOWARD THE AD AND BRAND CHOICE", J.O. ADVERTISING, NO. 3, VOL XXI, 1992, PP.19-27.
BUSCH P, WILSON D.T., "AN EXPERIMENTAL ANALYSIS OF A SALESMEN EXPERT", J.O. MARKETING RESEARCH , 1978, 13, PP. 3-11.
CRAIG S.C., MCCANN J.M. "ASSESSING COMMUNICATION EFFECTS ON ENERGY CONSERVATION", JOURNAL OF CONSUMER REASERCH, 1978, 5,2, PP.82-88.
DESARBO W.E., (1985), "CELEBRITY- BRANND, CONGRUENCE ANALYSIS", CURRENT ISSUES RESEARCH IN ADVERTISING, 8(1), PP.17-52.
ENGLIS G.B., "BEAUTY BEFORE THE EYES OF BEHOLDERS: THE CULTURAL ENCODING OF BEAUTY IN MAGAZINE ADVERTISING AND MUSIC TELEVISION", J.O. ADVERTISING, NO.2, VOL XXIII, 1994, PP.49-67.
GOULD J., STEPHEN, "SEXSUALITY AND ETHICS IN ADVERTISING: A RESEARCH AGENDA AND POLICY GUIDLINE PERSPECTIVE", J.O. ADVERTISING, NO. 3, VOL XXiiI, 1994.
HIMMELFARB S.F , EAGLY A,H,M (!974), "ORIENTATION TO THE STUDY OF ATTITUDES AND THIER CHANGE", IN S. HIMMENFARB (ED),READINGS IN ATTITUDE CHANGE,NEW-YORK: WILEY, PP. 2-49.
HORNIK J., (1980), "MEDIA SUBSTITUTABILITY", JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH 20,(2).PP.33-41.
LECLERC, FRANCE; LITTLE, JOHN D. C., (1997) "CAN ADVERTISING COPY MORE EFFECTIVE?, JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, NOV; VOL 34(4): 473 484
MARLA ROYNE STAFFORD (1996), "TANGIBILITY IN SERVICE ADVERTISING: AN INVESTIGATION OF VERBAL VERSUS VISUAL CUES", JOURNAL OF ADVERTISING, 25.
MIZERSKI R.W. ET ALL (1978), "THE EFFECT OF ADVERTISING CREDIBILITY ON CONSUMER REACTION TO ADVERTISMENT", IN C.C. JAUN (ED), PROCCEDING, PP.164-168.
OHANIAN R, (1991), "THE IMMPACT OF CELEBRITY SPOESPERSONS PERCEIVED OMAGE ON CONSUMERS INTENTION OF PURCHASE", JOURNAL OF ADVERTISING REASERCH, FEBRUARY, PP.46-55.
RICHMOND D., AND HARTMAN T., "SEX APPEAL IN ADVERTISING", JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH, 22, 1982, PP.53-61.
SWINYARD W.R., (1981), "THE INTERACTION BETWEEN COMPERATIVE ADVERTISING AND COPY CLAIM VARIATION", JOURNAL OF MARKETING REASERCH, 18, PP.185-176.

תגים:

מוצר חדש · בטיחות · תאונות · חיישן · חיישנים · תאונות · רכב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק "מזהירון"", סמינריון אודות "שיווק "מזהירון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.