היישום אינו מחובר לאינטרנט

המחזה 'שיץ' לחנוך לוין

עבודה מס' 060124

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המחזה 'שיץ' לחנוך לוין בדגש על זמן, חלל, חפצים ותמטיקה, ניתוח ההפקה הראשונה, בחינת המחזה כסאטירה ע"פ ניתוח זה.

3,887 מילים ,2000

תקציר העבודה:

ניתוח המחזה 'שיץ' כנתון על הגבול שבין הקומדיה הלווינית לבין הקברט הפוליטי שלו. סקירה קצרה של עלילת המחזה, ניתוח החלל, ניתוח הזמן וניתוח התמטיקה של המחזה ואופני המשמוע הפוליטי, הסאטירי והתיאטרוני העולים מהם. כמו כן - סקירת השימוש בתבניות ומאפיינים של ז'אנרים תיאטרליים מערביים מוכרים (קומדיה קלאסית, קברט ותיאטרון ברכטיאני), שחלקם קיימים בטקסט הכתוב במובלע בלבד, ועולים מתוך בחינה של הפקת המחזה. ניתוח של הפקת המחזה הראשונה.
בדיקת היחס בין המציאות הפנים-בדיונית לבין המציאות החברתית-פוליטית הישראלית תסתייע גם בבדיקה התמטיקה אדם-חפץ-אדם האופיינית לחנוך לוין, וזוכה למאפיינים סאטיריים-ביקורתיים בולטים במחזה.

תוכן העניינים:
הקדמה
העלילה
חלל וזמן
סקירה וניתוח ראשוני
'נקע גלגל הזמן': מחזור קומי, מחזור סאטירי
החלל ושברו
חלל מימטי וחלל דיאגטי - ביסוס ההכוונה הסאטירית
חפץ
ניתוח ההפקה המקורית

תגים:

חפץ · חנוך לוין · סאטירה · מחזאות · הצגות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המחזה 'שיץ' לחנוך לוין", סמינריון אודות "המחזה 'שיץ' לחנוך לוין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.