היישום אינו מחובר לאינטרנט

הצעת מחקר לחברת תיירות

עבודה מס' 051052

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השפעת מיחשוב מאגרי מידע תיירותי על הגידול בהיקף לקוחות חדשים, ותיקים, צעירים ומבוגרים.

4,120 מילים ,12 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת 'תור-לי '2000
בדיקת השפעת מחשוב מאגרי מידע תיירותי על הגידול
בהיקף לקוחות חדשים, ותיקים, צעירים ומבוגרים
הצעת מחקר

תוכן העניינים hg1052
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - סקירת ספרות
פרק 3 - הגדרת משתנים והשערות מחקר
3.1 הגדרת משתנים
3.2 השערות המחקר
פרק 4 - שיטה
4.1 הגדרת אוכלוסית המחקר
4.2 בחירת המדגם
4.3 מערך המחקר
4.4 כלי המחקר
פרק 5 - עיבוד נתונים
5.1 קיבוץ נתונים
5.2 חישוב ממוצעים
5.3 מדד ספירמן
5.4 מדד פירסון
5.5 מדד חי בריבוע (( (2
פרק 6 - מגבלות המחקר
6.1 הטיות שמקורן בחוקר
6.2 הטיות שמקורן בכלי המחקר
6.3 הטיות שמקורן בנחקר
6.4 מושגים מופשטים
פרק 7 - נספחים
7.1 שאלון ראשוני
7.2 שאלון סיווג קבוצות
7.3 שאלון עיקרי
ביבליוגרפיה
הממצאים והמסקנות המופיעים בעבודה זו הם על דעתו של הכותב בלבד

מבוא
חברת 'תור-לי 2000' הינה חברת נסיעות העוסקת, מבין כל תחומי התיירות, בתחום
התחרותי במיוחד של טיולים מאורגנים- זאת בנוסף לתפקודו כמשרד נסיעות רגיל.
החברה, בבעלות תאגיד גדול אשר נרכשה לפני כשנה, עוברת טלטלות במשך שנה זו.
בסביבה החיצונית, חלים שינויים בהרגלי צריכת הנופש והתיירות, ובחשיפתם למידע
תיירותי של לקוחות החברה. בארגון פנימה, החברה החליפה בעלות, ועקב כך פרשו
ממנה מספר בעלי תפקידי מפתח, תופעה העלולה לגרור תגובת שרשרת של עובדים
נוספים.

אחד ממוקדי הבעיות שאותרו על ידי הנהלת החברה, קשור במידע המסופק
ללקוחות בנושאי הנופש והתיירות. לחברה הובאו מספר עובדי מחשב חדשים, והוטל
עליהם למחשב את המידע האגור בחברה, ועל בסיס זה לפתח מערכת ממוחשבת של
מידע תיירותי מקוון.
למרות השינויים הנמצאים בתהליכי הטמעה במשרדי החברה, לא נראה שיפור
במצבה.
כמות הלקוחות עדיין נשארה כפי שהיתה, עם נטייה קלה לירידה. העובדים במשרד
מגלים התנגדות למערכת הממוחשבת החדשה, ולטענתם, הלקוחות המגיעים
אליהם, מעדיפים קשר ישיר עם סוכן נסיעות אנושי, על פני קבלת מידע באמצעות
מחשב.

כדי לנסות ולמקד את הבעיה הניצבת בפניהם, מבקשים מנהלי החברה לערוך מחקר
מתאמי בין לקוחותיהם כדי לבדוק בצורה יותר מדויקת את מידת הרתיעה
שמעוררים שירותי תיירות מקוונים. כמו כן, מקווים המנהלים באמצעות מחקר
שכזה, לחדד את המידע שיקבלו, ולנסות לפלח את קהל לקוחותיהם לקבוצות
ושכבות בעלי מאפיינים שונים, כדי שיוכלו לטייב את הטיפול בכל שכבה ושכבה.
אפיון מדויק יותר של כל שכבת לקוחות, יאפשר לעובדי החברה למקד הטיפול בכל
לקוח ולקוח לפי שאיפותיו וכוונותיו בהתקשרו אליהם. הכרת פלח מסוים, ושיוך
לקוח לאותו פלח מדויק המתאים לו, יאפשר התאמה יותר מדויקת של הלקוח, או
קבוצת הלקוחות, לסגנון החופשה המתאים להם ביותר, אם מבחינת המסלול, ואם
מבחינת המחיר.

באמצעות שיפור הטיפול, מקווה החברה ליעל ולשפר תהליכים ושיטות, להוזיל את
מחיר השירות, או לחילופין לשמור על אותו מחיר - תמורת שירות ברמה גבוהה
יותר. לטווח ארוך יותר, תתפרסם החברה, המוניטין שיירכש יעלה וימשוך עוד ועוד
לקוחות.

ביבליוגרפיה
1. אחיטוב נ., נוימן ז., צבירן מ. 1996. מערכות מידע לניהול. 'דיונון', אונ' תל-אביב.
2. איזנבך, רונית. 1998. 'סטטיסטיקה ללא סטטיסטיקאים', חלק א'.
אקדמון, אונ' עברית, ירושלים.
3. אנסטאזי, אן. 1990. מבחנים פסיכולוגיים. עורך מהדורה עברית: פרופ' ברוך נבו,
אונ' פתוחה, תל-אביב.
4. דר' אשכנזי, מיכאל. 1986. שיטות מחקר במדעי החברה, יחידה 4. אונ' פתוחה,
תל-אביב.
5. בן-יהושע, נעמה צבר. 1997. המחקר האיכותי. הוצאת מודן. תל-אביב.
6. דרי, דוד. 1997. יסודות המנהל הציבורי. אונ' פתוחה, תל-אביב.
7. חוטר, רפי. 1998. תיירות 2000. הוצאת 'מפעלי תרבות וחינוך.
8. נוימן, זאב. 1994. תחרות באמצעות טכנולוגיות מידע. אונ' פתוחה, תל-אביב.
9. סמואל, יצחק. 1996. ארגונים. אונ' חיפה \ הוצאת זמורה-ביתן.
10. פורטר, מייקל. 1998. אסטרטגיה תחרותית. הוצאת 'עתרת', הרצליה.
11. דר' צמח, מינה. דר' בייט-מרום, רות. 1986. שיטות מחקר במדעי החברה, יחידה
5. אונ' פתוחה, תל-אביב.
12. שניידר, בנג'מין. בואן, דוד. 1996. שירות מנצח בשוק תחרותי. הוצאת מטר, תל-
אביב.

מקורות:

אחיטוב נ., נוימן ז., צבירן מ. 1996. מערכות מידע לניהול. 'דיונון', אונ' תל-אביב.
איזנבך, רונית. 1998. 'סטטיסטיקה ללא סטטיסטיקאים', חלק א'. אקדמון, אונ' עברית, ירושלים.
אנסטאזי, אן. 1990. מבחנים פסיכולוגיים. עורך מהדורה עברית: פרופ' ברוך נבו, אונ' פתוחה, תל-אביב.
דר' אשכנזי, מיכאל. 1986. שיטות מחקר במדעי החברה, יחידה 4. אונ' פתוחה, תל-אביב.
בן-יהושע, נעמה צבר. 1997. המחקר האיכותי. הוצאת מודן. תל-אביב.
דרי, דוד. 1997. יסודות המנהל הציבורי. אונ' פתוחה, תל-אביב.
חוטר, רפי. 1998. תיירות 2000. הוצאת 'מפעלי תרבות וחינוך.
נוימן, זאב. 1994. תחרות באמצעות טכנולוגיות מידע. אונ' פתוחה, תל-אביב.
סמואל, יצחק. 1996. ארגונים. אונ' חיפה / הוצאת זמורה-ביתן.
פורטר, מייקל. 1998. אסטרטגיה תחרותית. הוצאת 'עתרת', הרצליה.
דר' צמח, מינה. דר' בייט-מרום, רות. 1986. שיטות מחקר במדעי החברה, יחידה 5. אונ' פתוחה, תל-אביב.
שניידר, בנג'מין. בואן, דוד. 1996. שירות מנצח בשוק תחרותי. הוצאת מטר, תל-אביב.

תגים:

מערכת · מחקר · מידע · שאלון · איכותי · מיחשוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצעת מחקר לחברת תיירות", סמינריון אודות "הצעת מחקר לחברת תיירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.