היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול המידע-חברות ואינטרנט

עבודה מס' 051003

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הפוטנציאל, השימוש והתועלת האפשריים בשימוש באינטרנט לצורכי תקשורת חיצונית עבור חברת "מובילי אור בע"מ".

2,126 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

מידע הוא משאב חיוני בניהול הארגון ותרומתו רבה להצלחת הארגון או לכישלונו.
ניהול נכון ושימוש יעיל בו מסייעים לקבלת ההחלטות ומספקים יתרון על ארגונים אחרים. בדומה למשאבים אחרים, ניהול המידע דורש השקעות בכ"א, בכסף ובזמן - על אף שהמידע נמצא סביבנו, הוא אינו מוצע בחינם. כדי להשתמש בו יש להקים מערכת מידע ולאחר מיכן לתחזקה באופן שוטף.

האם האינטרנט כמערכת מידע היא המצאה שתשנה מן היסוד את דמות האדם ואורחות חייו? נביאי האינטרנט חוזים שבתוך 10 שנים יגדל היקף הרשת פי 100, וזרם המידע העובר דרכה יגדל פי 1000. היא תשנה את דרכי ההתקשרות בן בני האדם, בינם לבין סביבתם, בינם לבין מקום עבודתם. האינטרנט לתפיסתם הוא יקום אנושי חדש.

בעבודה זאת נבחן ונבדוק את הפוטנציאל, השימוש והתועלת האפשרית בשימוש ב"אינטרנט" לצורכי תקשורת חיצונית עבור חברת "מובילי אור בע"מ". נבחן את מאפייני האינטרנט, נציג את הנושאים שיועלו בסדר היום להכנסת פרויקט האינטרנט לחברה, נגבש תוכנית עבודה על ציר הזמן להתחברות לאינטרנט ונדגיש את הסיכונים הכרוכים בהתחברות לאינטרנט.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מבנה חברת "מוביל אור בע"מ"
3. מאפייני האינטרנט
4. תוכנית עבודה
5. סיכונים
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

בורוביץ ישראל, זאב נוימן, יוסף מלמד/ מערכות מידע ממוחשבות/ 1987.
גלוברזון שלמה, אבי שטוב/ ניהול פרוייקטים/ 1992.
עדן שמעון, אביבה בשן/ ניהול מערוכת מלאי ולוגיסטיקה/ 1994.
נוימן זאב/ תחרות באמצעים טכנולוגית מידע/ אוניברסיטה פתוחה/ 1996.

תגים:

רשת · גלובליזציה · טכנולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול המידע-חברות ואינטרנט", סמינריון אודות "ניהול המידע-חברות ואינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.