היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מקרה בחברת "ניו-קוסמטיק"

עבודה מס' 051002

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה כללית למערכת מידע לארגון תוך התייחסות למחלקות השונות.

2,492 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

מידע הוא משאב חיוני לתפעול ארגונים ולניהולם המידע מיוצר ע"י מערכות מידע והיינו משאב המבוסס על נתונים הנחוצים לארגון לצורך תפעולו וניהולו. מערכות מידע אשר מנוהלות בצורה טובה ויעילה משמשות משאב נחוץ ויעיל ביותר לארגון, מערכות המידע חודרות לכל תחום בחיי המשק והחברה ההתפתחות המואצת של מערכות המידע בתחום התקשורת והמחשוב יוצרות מגוון רחב של הזדמנויות חדשות למנהלים .
עיקר ההתפתחות היא בניית אסטרטגיה תחרותית לטווח ארוך .
מנהלי פירמות עסקיות חייבים להכיר בחשיבות מערכות המידע ולהפנות את משאבי מערכות אלו למטרות חשובות ביותר של הפירמה כחלק מהאסטרטגיה העסקית של הפירמה .
הדרג הניהולי קובע מהי האסטרטגיה של הארגון מבחינה עסקית ומבחינת מערכת המידע ולכן לא ישאירו זאת למומחי מחשבים שאינם מכירים את הארגון .
מערכת מידע היא כלי בידי הארגון אשר בעבורו היא נבנית המערכת חייבת להשתלב בארגון להיות חלק ממנו ולענות על צרכיו של הארגון .

תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
מודלים של מידע בארגון
הינדוס מחדש
ניתוח ודיון - דוגמאת הארגון
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

אחיטוב ניב, נוימן זאב, צבירן משה / מערכות מידע לניהול / הוצאת דונון / 1996.
פורטר א. מייקל / אסטרטגיה תחרותית / עתרת / 1991.
פרץ שובל / תכנון ניתוח ועיצוב מערכות מידע / האוניברסיטה הפתוחה / 1998

תגים:

המידע · ניהול · מיחשוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מקרה בחברת "ניו-קוסמטיק"", סמינריון אודות "ניתוח מקרה בחברת "ניו-קוסמטיק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.