היישום אינו מחובר לאינטרנט

סקירה ובחינה של חברת שיווק ממתקים ומזון

עבודה מס' 050872

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה לאור הקביעה כי "שגשוגו והישרדותו לטווח ארוך של ארגון תלויה ביכולתו וביכולת הלמידה של שותפיו".

6,795 מילים ,17 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת "סידס - דברים טובים" בע"מ הינה חברה ליבוא ושיווק של מוצרי צריכה למיניהם כגון: ממתקים, תבלינים, מזון לכלבים וחתולים, גלידות וכיוב'.
חברה זו הוקמה בשנת 1980 והתמקדה ביבוא מחו"ל של מוצרים איכותיים ושיווקם בשוק הישראלי.
בשנת 1985 מנתה החברה כ- 30 עובדים ומשכנה היה בבניין "מרכזים" בתל אביב. בשנת 1997 העתיקה החברה את מיקומה לבאר יעקב ומנתה כ- 200 עובדים בניהולו של מנכ"ל החברה מר דני סידס.
העובדים מסווגים לפי מקצועות מוגדרים.
הארגון נחשב למצליח ומתחרה היטב בשוק הדינמי ומחזור המכירות שלו עומד על כ- 40 מליון דולר.

היעדים לטווח קצר
1. שמירה על המצב הקיים, תוך קביעת יעד של שיפור בהכנסות והקטנה יחסית של הוצאות. הגדלת מחזור המכירות בכ-20% עד סוף שנת 1999 לכ-60 מליון דולר.
2. הרחבת מגזר המפיצים בשוק הסיטונאי ובשוק הקמעונאי.
3. שיפור מתן שירות ללקוח.

היעדים לטווח ארוך
1. הכנסת קו מוצרים חדש.
2. התייעלות בטכנולוגיה חדשנית.
3. ליצור מערך שווק ארצי המבוסס על חברות בת בעתיד.
4. להפוך לחברה המובילה בענף המזון לבעלי חיים וליבואנית המובילה בענף הממתקים בישראל.
5. הגדלת ממדי הארגון והיקף פעילותו, תוך ביצוע מיזוג עם חברה\ות נוספ\ות ליצירת ארגון ענק, אשר יגביה את מחסומי הכניסה.
ניתן לומר כי היעדים לטווח הקצר והארוך הם למעשה שתי גישות שונות לניתוח האסטרטגיה של הארגון כפי שנאמר על ידי אלפרד דנדלר (1962) "הצורך ביעדים אלה הם קביעת האסטרטגיה של הארגון".

חברת "סידס" פועלת בענף תחרותי ביותר בענף הממתקים והמזון לבע"ח, על כן על החברה לוקחת בחשבון בשיקולים האסטרטגיים את הצורך במו"פ, לצורך עמידה מול מתחרים. אין ספק, שמבנה הענף משפיע על מידת התחרות ועל צורת ההתחרות. עיקר התחרות כחברה יבואנית היא מול חברות ישראליות וחברות יבואניות, כאשר היבוא בישראל מוגן על ידי חומות מס גבוהות.

מקורות:

המר מ., צמפי ג'., (1994) "עיצוב מחדש של התאגיד", הוצאת מטר
גלוברזון ש., (1980) " ניהול התפעול והיצור", צ'ריקובר מוציאים לאור
לויטן א., (1990) "הנעה (מוטיבציה) בעבודה והקשר שלה לתשלום ולכסף", אונ' חיפה, המרכז הקיבוצי
בנק ג'., (1993) "T.Q.M השיטה ויישומה", עתרת
פיטרס ט., (1995) "הסמינר של תום פיטרס", מטר
קאר ד., ליטמן א., (1995) "מצוינות בשירות הציבור" , מטר
שניידר ב., בואן ד., (1995) "שירות מנצח בשוק התחרותי", מטר
באולס ג'., האמונד ג'., (1993) "איכות ומעבר לשירות", מטר
טרימיסי מ., וירסמה פ., (1995) "איך להיות מוביל בשוק", מטר
ראקהם נ., "אסטרטגיית מכירה ממוקדת לקוח", צ'ריקובר
בקווית ב., (1998) "למכור את הבלתי נראה", לשכת המסחר
משולם א., (1997) "תפסיקו להדריך תפתחו", הוצאת סטטוס
מייקל א. פורטר, (1991) "אסטרטגיה תחרותית", עתרת הוצאה לאור
גלוברזון ש., עדן ד., (1992) "תימרוץ והנעת עובדים", אוניברסיטת ת"א, צ'ריקובר
Leavy , B. (1996) "Key Process in Strategy: Themes Theories", 1st Edition, International Thomson Business Press.
Baden-Fuller, C. Pitt, M. (ed.) (1996) "Strategic Innovation: an International Case Book on Strategic Management" International Thomson Business Press.
Porter. M., Cometitive Advantage Macmilan , Chapter 2 , 1985
1

תגים:

ארגונית · תרבות · סידס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סקירה ובחינה של חברת שיווק ממתקים ומזון", סמינריון אודות "סקירה ובחינה של חברת שיווק ממתקים ומזון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.