היישום אינו מחובר לאינטרנט

ערוצי המדיה-תקציבאות

עבודה מס' 050724

מחיר: 143.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו היא תרגיל העוסק בשלוש שאלות (ראה\י תקציר).

2,237 מילים ,2000

תקציר העבודה:

1. האם הרדיו ושלטי החוצות הם, למעשה ערוצי מדיה חלופיים?
ניתן לומר כי שני ערוצי מדיה אלו הנם ערוצים חלופיים, כיוון שהם פונים לאותו שלב במדרג ההשפעות, הוא שלב החדרת מותג, שם וסיסמא בלבד. כמו כן קיימות נקודות דמיון רבות בין השניים, המחזקות טענה זו, התכונה הבולטת ביותר המשותפת לרדיו ולשלטי החוצות היא החשיפה הרחבה (OTS) כיוון שאנשים רבים מאזינים לרדיו, בעיקר במשך שעות היום, בבית ובמשרדים ותוך כדי נהיגה ונחשפים למסר הפרסומי בדומה לשלטי החוצות הנצפים, גם הם, ע"י אנשים רבים במהלך שעות היום והלילה, ברחובות ובדרכים. כתוצאה מכך הCPT של שני ערוצי המדיה הללו גבוה מאוד גם בגלל העובדה שתדירות המסר בשניהם גבוהה.

2. מוצרים לפרסום בתקופון
תקופון מוגדר בד"כ ע"פ תדירות הופעתו (תדירות שבועית, חודשית וכו')ו\או ע"פ סוג קוראיו (תקופון לאנשי עסקים, לצרכנים לנשים וכו'). מדובר אם כך במוצרים הפונים לאוכלוסייה מוגדרת המהווה קהל מטרה למוצרים מסוימים, פרסום איכותי מבחינה טכנית (דפים משובחים המשווים יוקרה ואמינות למוצר, שיטת הדפסת הצבעים), המסר נקלט היטב בשל העניין המיוחד שמגלה הקורא בכתב היד עליו הוא מנוי, אורך חיים משמעותי, מה שמכונה "חיי מדף" ארוכים יותר בהשוואה לעיתון יומי, למשל. ניתן למצוא תקופונים גם במספרות, בחדר ההמתנה
אצל רופא השיניים..

תכנן תכנית מדיה כללית לפרסום רשת בתי מלון 5 כוכבים בישראל כיוון שמדובר בענף ובמוצר עונתי נבחר בשיטת ה-PULSING כאשר לאורך כל הדרך נפרסם את המוצר ובעונות הלוהטות נגדיל את הפרסום.
כיוון שהמדובר ברשת מלונות, הניחנת בעונות חזקות\חלשות, שיטה זו תאפשר לנו להגביר את הפרסום בעונות בהן התפוסה נמוכה (בעיקר בקרב תיירים ישראלים).
בעונות אלו נגביר פרסום באופן מבחינה כמותית, לעומת העונות החזקות.
האלקטרוני והן מחמת הפגיעה בתדמית הרשת, "ירידה אל העם".

תוכן עניינים:
1. האם הרדיו ושלטי החוצות הם, למעשה ערוצי מדיה חלופיים?
2. מוצרים לפרסום בתקופון
שעוני יד יוקרתיים
משקאות חריפים
בשמים יוקרתיים
מוצרים לפרסום ביומון
תכניות חסכון בנקאיות, קרנות נאמנות, קופות גמל
סוכנויות נסיעות
רשתות שיווק (מזון, תמרוקים)
3. תכנן תכנית מדיה כללית לפרסום רשת בתי מלון 5 כוכבים בישראל

תגים:

תכנית · חוצות · תקופון · פרסום · פירסום · שלטי · רדיו · מדיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ערוצי המדיה-תקציבאות", סמינריון אודות "ערוצי המדיה-תקציבאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.